Gå til innhold

Hadde dere forventet en telefon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra skolen hvis ungen deres måtte til legen i skoletiden for å se om vedkommende har brukket foten, fordi en annen medelev kastet  en stol på barnet ditt? Og når det ble gitt beskjed sa læreren ja ja det går over! (Rett etter hendelsen) Tærne ble hovne og jeg fikk bilde av sønnen min og bestilte time med det samme. Ingen på skolen spurte hvordan det gikk, bare at «ja det var en god ide å gå til legen». (Ungdomsskolen)

Anonymkode: de057...3cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville forventet at foreldrene til den dritten med oppførselsproblemer hadde tatt kontakt, i alle fall!

I tillegg ville det vært naturlig at læreren sendte en mail eller melding.

Skrevet
Akkurat nå, Fru Banderas skrev:

Jeg ville forventet at foreldrene til den dritten med oppførselsproblemer hadde tatt kontakt, i alle fall!

I tillegg ville det vært naturlig at læreren sendte en mail eller melding.

Ja jeg tenkte også at det ville vært på sin plass om foreldrene ringte, MEN jeg vet jo ikke om de vet dette. Skolen ringte ikke til meg og de ringer kanskje ikke til denne guttens foresatte heller. 

Anonymkode: de057...3cc

Skrevet

Jeg ville forventet at skolen ringte meg hvis det skjedde noe som gjorde at mitt barn muligens burde ha en legesjekk.

Jeg ville også forventet at skolen tok kontakt med foreldre til det andre barnet og forklart situasjonen.

Anonymkode: 63e26...918

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville forventet at skolen ringte meg hvis det skjedde noe som gjorde at mitt barn muligens burde ha en legesjekk.

Jeg ville også forventet at skolen tok kontakt med foreldre til det andre barnet og forklart situasjonen.

Anonymkode: 63e26...918

Dette hadde jeg også forventet

Anonymkode: c08d8...bc9

Skrevet

Jeg synes den som har ansvaret gor barnas sikkerhet i skoletiden burde ringe og sjekke hvordan det hadde gått, men jeg hadde ikke forventet det. Min erfaring er at skolen skal presses hardt før de på noen måte tar ansvar for ulykker i skoletiden.

Anonymkode: 54d1f...c63

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville forventet at skolen ringte meg hvis det skjedde noe som gjorde at mitt barn muligens burde ha en legesjekk.

Jeg ville også forventet at skolen tok kontakt med foreldre til det andre barnet og forklart situasjonen.

Anonymkode: 63e26...918

Nettopp, så hvis de ikke gjør noe, ville jeg helt klart sendt en e-post i løpet av helgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...