mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. mars 2019 #1 Skrevet 8. mars 2019 Her blir det å være mye ute på oss voksne og ungene skal game med en haug med venner . Tenker også at jeg skal begynne å så i potter for å tyvstarte litt på våren🌸
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 Minst mulig. Eldste barnet er borte i helga, så det blir meg og minsta hjemme. Jeg har lyst til å gjøre ingenting, eller ingenting er jo ikke riktig men vil ikke ha en eneste plan eller noe jeg må gjøre. For øyeblikket har jeg ryddet og vasket litt, for jeg lurer på om jeg vil finne frem symaskinen. Nå er minstebarnet 14år, så å være mye med meg er sjeldent spennende lengre. Men lenge siden jeg hadde en helg uten noe som skulle skje, det har jeg klart denne helga ser det ut til. Prøvde å lure minsta bort også, for det frister veldig med en helg helt alene for å lade batterier, men kikka bare dumt på meg når jeg hintet om hun kunne dra til mormor. Være en helg hos mormor uten internett, hvor dum trodde jeg hun var liksom... Anonymkode: 8aaba...d1a
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 Bli frisk fra forkjølelsen... Anonymkode: 2781b...cd1
Fru Banderas Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 Ikke en pøkk. Dvs., jeg skal gå i tog fra Youngstorget i kveld, da.
sug lut Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 26 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Her blir det å være mye ute på oss voksne og ungene skal game med en haug med venner . Tenker også at jeg skal begynne å så i potter for å tyvstarte litt på våren🌸 Så hyggelig. Hva skal du så? Her blir det skautur og hagesenter, ungene har egne planer.
tante grusom master of law Skrevet 8. mars 2019 #6 Skrevet 8. mars 2019 Vin i kveld, rydding og sosialt samvær med familien i morgen. Prøve bli frisk fra forkjølelse. Gå tur. Sverigetur på søndag.
Superdolly Skrevet 8. mars 2019 #7 Skrevet 8. mars 2019 Feire bursdagen til mellomste barnet mitt. Familieselskap. Ellers skal jeg gjøre så lite som overhodet mulig.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. mars 2019 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2019 8 minutter siden, sug lut skrev: Så hyggelig. Hva skal du så? Her blir det skautur og hagesenter, ungene har egne planer. Det har jeg ikke helt bestemt meg for. Skal bruke god tid på hagesenteret så får vi se😊. Gleder meg til det spirer og gror i vinduskarmen
Brillefanten Skrevet 8. mars 2019 #9 Skrevet 8. mars 2019 Skirenn og åpne verandaen for sommeren med vin i glasset og baileys i kaffen 😊😊
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #10 Skrevet 8. mars 2019 Rolig kveld med meg og minstemann som fikk feber etter bhg idag. Eldste og faren er i bursdag. Imorgen kan det hende jeg tar med eldste på Kozmokidz. Er minste frisk på søndag så kan det hende det blir en tur i marka🌞 Anonymkode: 9e19b...3c0
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #11 Skrevet 8. mars 2019 Jobbe litt, gå på konsert med en av ungene, husarbeid, trene, se sport på tv, lage og spise eplekringle, gå i bursdag og sove lenge. Anonymkode: 31a18...ea7
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #12 Skrevet 8. mars 2019 Forhåpentligvis føde 😊 ligger på sofaen og Føler meg skikkelig syk og har av og på menssmerter. Vært i topp form til nå Men idag Våknet jeg kvalm, svimmel og har tømt meg helt og har ingen matlyst. Var sånn det startet med andremann så kan jo håpe at det er samme nå. Anonymkode: 42819...ff0
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #13 Skrevet 8. mars 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forhåpentligvis føde 😊 ligger på sofaen og Føler meg skikkelig syk og har av og på menssmerter. Vært i topp form til nå Men idag Våknet jeg kvalm, svimmel og har tømt meg helt og har ingen matlyst. Var sånn det startet med andremann så kan jo håpe at det er samme nå. Anonymkode: 42819...ff0 Så spennende 💕 da blir det litt tamt å si at jeg skal på kafé med mini i morgen 😂 Masse lykke til, snart har du gevinsten din i armene😍 Anonymkode: e0545...5e6
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #14 Skrevet 8. mars 2019 Møte min hemmelige fucking good friend å det er jammen på tide! Begge har tirret hverandre opp mes bilder på meldinger nå så ikveld skjer det Anonymkode: 09f61...40b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #15 Skrevet 8. mars 2019 Jobbe hele helga 😋 Anonymkode: d70bf...32a
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #16 Skrevet 8. mars 2019 Aller først konstatere at det allerede er fredag igjen. Ukene går så innmari fort! Siden storebror ikke har konkurranse i helga, så skal vi på håndballkamp med lillesøster alle mann i morgen. Så blir det jobbing, har masse retting som må gjøres. Ungene skal sikkert trene også i helga, på ski sammen med pappaen sin. Ellers er det skiskyting på tv. Anonymkode: dcfac...cbe
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #17 Skrevet 8. mars 2019 Være 1 natt på hotel med samboer, vår første "date" etter vi ble foreldre for litt over ett år siden. Vi skal spise god middag, kose oss med drinker og dra på spa 😊 Anonymkode: 78fc5...a6e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #18 Skrevet 8. mars 2019 Denne helga har jeg ingen planer. Har ikke tenkt å legge noen planer heller, skal på europris å kjøpe smågodt i morgen, det er vel den eneste planen som er lagt egentlig. Hadde hatt lyst til å ta familien med på kafe, men kontoen er ganske tom før lønning på tirsdag, så vi får evt gjøre aktiviteter som er gratis i helgen. Anonymkode: 23518...82f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #19 Skrevet 8. mars 2019 Skal få litt "spesialbehandling" hos fysioterapeuten min 🙊💄🍷 Anonymkode: 3f7dc...15a
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #20 Skrevet 8. mars 2019 3 hours ago, mamma til adhd gutt<3 said: Her blir det å være mye ute på oss voksne og ungene skal game med en haug med venner . Tenker også at jeg skal begynne å så i potter for å tyvstarte litt på våren🌸 så herlig helg for dere Fredag : bare vasket klær ,slapper av, og bestilt mat og venter på the voice mini er hos besteforeldrene lørdag : tar det rolig mini kommer hjem etterhvert, han har nettopp vert på sykhuset, så vi slapper bare av, skal lage mat sammen da søndag : film dag og hyttebygging Anonymkode: 2d1c8...9c1
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #21 Skrevet 8. mars 2019 Kretsmesterskap i turn denne helga, så da blir det noen timer i turnhallen gitt. Anonymkode: 28510...a4a
Yellow Brick Road Skrevet 8. mars 2019 #22 Skrevet 8. mars 2019 Egentlig minst mulig. Slappe av, drikke litt vin, se sport og The voice på tv, smårydde litt i huset, se om jeg gidder litt hobbysysler og planlegge neste helg.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #23 Skrevet 8. mars 2019 Prøve å komme til overflaten etter ei hard uke.. Anonymkode: 0f0e5...cd4
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #24 Skrevet 8. mars 2019 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kretsmesterskap i turn denne helga, så da blir det noen timer i turnhallen gitt. Anonymkode: 28510...a4a Hvor? 🙂 Anonymkode: 1d4f8...3ba
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #25 Skrevet 8. mars 2019 Tja... på vei til å få migrene, så da blir det vel det i helgen da. Og så skal et barn i bursdag i morgen. Da tar vel det andre og jeg oss en gåtur de to timene. Så blir det cup for begge to på søndag Anonymkode: 74fd6...e71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå