Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #1 Skrevet 8. mars 2019 Skulle selge et teppe for min mor som har flyttet utenbys. Det er et kostbart ullteppe men fordi det har en flekk som ikke lar seg fjerne blir teppet solgt til svært redusert pris. Det ble opplyst om dette i annonsen. Mandag kom en person for å kjøpe teppet men da han kom, sa han at han ville ta med seg teppet for å se om han klarte å fjerne flekken. Jeg ble litt perpleks fordi det står jo om flekken i annonsen, samt var den avbildet. Jeg lot ham ta det med seg. Han har sendt meg melding hver kveld om at han skal fjerne den men det skjer aldri noe. Teppet er jo fortsatt mitt, siden han ikke har betalt for det. Flere har henvendt seg og gitt bud på teppet men jeg får jo ikke svart dem, siden jeg ikke vet hva som skjer med det.Jeg har informert ham og purret hver dag. Etter flere purringer fra min side sendte jeg ham dermed et ultimatum imorges: Enten må du levere teppet tilbake til meg, eller du må betale teppet i løpet av dagen. Nå fikk jeg følgende svar: Streng tone gitt, hva er ditt ktnr? Har lyst til å være frekk tilbake, hva svarer jeg, bortsett fra å oppgi mitt kontonummer? Anonymkode: e1911...533
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 Du sender kontonr og ønsker en fin helg kun for å ikke synke ned et nivå Anonymkode: 16679...c6c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 Og hva har vi lært til neste gang?😂 IKKE gi ut varer uten betaling. Snakk om dårlig sjakktrekk. Hva tenkte du på? Send kontonr naturligvis Anonymkode: 69775...29f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 Du gir han kontonr uten å si noe mer selvfølgelig. Så kan du forbanne deg selv for å være så dum, og ikke la folk ta med seg ting uten betaling neste gang Anonymkode: 76b26...a26
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #6 Skrevet 8. mars 2019 Snillere og mer på tur enn meg og i salgssituasjoner du..☺️ Anonymkode: a5247...bcb
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #7 Skrevet 8. mars 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du sender kontonr og ønsker en fin helg kun for å ikke synke ned et nivå Anonymkode: 16679...c6c Jeg sjekket telefonnummeret og ser at han har vipps. Klarte ikke å besvare høflig, skrev tilbake at han kan vippse og slutte å spille frekk og dum. Anonymkode: e1911...533
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #8 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg sjekket telefonnummeret og ser at han har vipps. Klarte ikke å besvare høflig, skrev tilbake at han kan vippse og slutte å spille frekk og dum. Anonymkode: e1911...533 Nei og nei, så pinlig. Anonymkode: 76b26...a26
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #9 Skrevet 8. mars 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Snillere og mer på tur enn meg og i salgssituasjoner du..☺️ Anonymkode: a5247...bcb Ja, det kan hende, vet ikke hva du har gjort he he. Nå hadde jeg priset teppet til kr 450,- så summen er jo ikke allverden men det er veldig irriterende når han gjør seg til fant for en så lav sum. Jeg blir til en drittkjerring om jeg føler meg lurt og det er slik jeg føler det i denne saken. Anonymkode: e1911...533
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #10 Skrevet 8. mars 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det kan hende, vet ikke hva du har gjort he he. Nå hadde jeg priset teppet til kr 450,- så summen er jo ikke allverden men det er veldig irriterende når han gjør seg til fant for en så lav sum. Jeg blir til en drittkjerring om jeg føler meg lurt og det er slik jeg føler det i denne saken. Anonymkode: e1911...533 Vent med å være ei drittkjerring til du har fått pengene 😘 Anonymkode: 2449f...6bb
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #11 Skrevet 8. mars 2019 Hva i all verden tenkte du på når du lot han ta det med seg uten å betale? 😳 Ikke noe problem å svindle deg tydeligvis. Anonymkode: d2012...dba
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #12 Skrevet 8. mars 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva i all verden tenkte du på når du lot han ta det med seg uten å betale? 😳 Ikke noe problem å svindle deg tydeligvis. Anonymkode: d2012...dba Enkelt å være etterpåklok når man har mottatt fasiten da. Jeg har hans telefonnummer, bilens reg nummer og syntes ikke dette var verre enn butikker som sender varer før de er betalt men det er kasnkje bare jeg som tenker slik? Han virket veldig hyggelig også da......Men takk for å ha statuert hvor enkelt det er å svindle meg da, kanskje jeg nå har lært. Anonymkode: e1911...533
Fru Banderas Skrevet 8. mars 2019 #13 Skrevet 8. mars 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sjekket telefonnummeret og ser at han har vipps. Klarte ikke å besvare høflig, skrev tilbake at han kan vippse og slutte å spille frekk og dum. Anonymkode: e1911...533 Smalt det fra deg..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #14 Skrevet 8. mars 2019 Hvis han har vipps kan du jo bare kreve penger av han der. Send en forspørsel, da maser vipps jevnlig. Avslår han den får han komme tilbake med teppet. Anonymkode: 16cd4...2d7
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #15 Skrevet 8. mars 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis han har vipps kan du jo bare kreve penger av han der. Send en forspørsel, da maser vipps jevnlig. Avslår han den får han komme tilbake med teppet. Anonymkode: 16cd4...2d7 Takk for tips, det har jeg nå gjort. Kjører hjem til ham og henter teppet om han ikke betaler. Anonymkode: e1911...533
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå