Gå til innhold

Blødning 1 trimester


Sanam

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har små blødninger fra skjeden er 11 uker på vei.Har vært på UL da sa legen at alt ser fint ut ser ut som jeg hadde en hormonell livmor derfor var det litt små blødninger.Jeg kjenner murringer så kommer det blod i slimet (ekkelt) litt friskt og gammelt blod men bare på papiret ikke mer kjenner jeg er kjempe urolig pga dette noen andre som har opplevd noe sånt?

En stressa Mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en bitteliten blødning i uke 12, kom litt friskt blod i do og papiret en gang jeg var på do. Men var ikke noe mer enn det. Nå er jeg 27 uker :) Så var ikke noe galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt små blødninger tidlig i svangerskapet i mine tidligere graviditeter. Tror ikke du trenger å bekymre deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har blødd 3 ganger til nå: frisk rødt blod, brunt grumseblod og små flekker i utfloden - er i uke 9+3. Fikk se et sterkt og fint hjerte forrige uke og legen sa at alt så fint ut. Det henger ofte sammen med anstrengelser, sex, fysisk aktivitet og stress til meg. Og jeg har trua på at alt kommer til å gå fint - spesielt etter jeg så hjertet slå og at det måler godt til datoen. Så lenge det ikke er MASSE rødt blod med sterke smerter, er det som regel helt normalt. Dette sa legen til meg. :) 

Pust, gi legen beskjed og tro på at detta går fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei TS - er det lov å spørre deg hvordan det gikk? Opplever mye det samme nå og er bekymret da jeg har mistet en gang før... 

håper det gikk fint! 

Anonymkode: 850bb...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...