Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #1 Skrevet 8. mars 2019 meg ikke klar, den vakre lille gutten kom 1 mars, min sønn er bare 18 og jeg 38, jeg var tidlig ute selv, så kan ikke si så mye. Men merker jeg sliter litt, elsker så klart barnebarnet mitt, sønnen og svigerdatteren min,men jeg har også barn på 9,5 og 10 mnd ,så er veldig rart. min mann reagerte ikke slik som meg, og synes det er veldig stas, hva er i veien med meg ? Anonymkode: fcae5...df4
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 Bare gi det litt tid...følelsene kommer nok. Babyer er ikke like overveldende spennende når man har en selv.. Anonymkode: 000cb...132
Admin Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 19 minutter siden, Ann Christin skrev: Tråden er ryddet for spekulasjoner. Ann Christin, admin Hey, her er et tips: Spark ut denne brukeren som lager falske tråder til stadighet, fremfor å jage etter de som påpeker det! Anonymkode: e5ac8...5b1
Admin Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hey, her er et tips: Spark ut denne brukeren som lager falske tråder til stadighet, fremfor å jage etter de som påpeker det! Anonymkode: e5ac8...5b1 Ved brudd på våre regler har vi en liste vi følger. Selv om tråder virker like er de ikke alltid postet av samme bruker. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #6 Skrevet 8. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: meg ikke klar, den vakre lille gutten kom 1 mars, min sønn er bare 18 og jeg 38, jeg var tidlig ute selv, så kan ikke si så mye. Men merker jeg sliter litt, elsker så klart barnebarnet mitt, sønnen og svigerdatteren min,men jeg har også barn på 9,5 og 10 mnd ,så er veldig rart. min mann reagerte ikke slik som meg, og synes det er veldig stas, hva er i veien med meg ? Anonymkode: fcae5...df4 Min mor fødte sitt siste barn 42 år og der satt jeg og min søster med små på fanget. Synest du tar det for tungt. Lev livet og det kan bli 5 generasjoner. Vi har 5 generasjoner og ho er tippoldemor til 3 barn. Anonymkode: e5106...54c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #7 Skrevet 8. mars 2019 1 time siden, Ann Christin skrev: Ved brudd på våre regler har vi en liste vi følger. Selv om tråder virker like er de ikke alltid postet av samme bruker. Ann Christin, admin Vedkommende har jo 4-5 forskjellige profiler. Jeg antar dere også er klar over det. Anonymkode: e5ac8...5b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå