Gå til innhold

Erfaring med dating? Er han virkelig interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann nå i 2 mnd. Har bare møttes 5 ganger, derfor jeg lurer litt. 

Jeg er alene med 3 barn så vi har foreløpig kun møttes når barna mine er hos far. Han har 2 barn 50/50. 

Han skriver til meg etter hver date at dette var koselig, og at han gleder seg til neste møte. Men i mellomtiden hører jeg ikke et ord, har hverandre på snap, messenger og vanlig sms da. 

Vi har hatt sex de siste 3 datene om det har beytydning. 

Men jeg skrev til han at jeg ikke har planer på lørdag om han er interessert i å møtes. Da skrev han bare at han skulle spise middag hos søsteren sin på fredag og er ledig ellers, han skulle melde meg litt nærmere. Så har jeg ikke hørt noe på flere dager. 

Jeg er bare så vant til at man får følelser og vil være mye sammen i starten. Jeg dropper ikke planer med venninner for en mann, men jeg sier jo at ja jeg er ledig, og lager en avtale så fort som mulig. Nå vet jeg ikke om jeg skal vente i frykt for å bli sittende alene på lørdag, eller legge planer med venninner. 

Lengter vel egentlig bare etter en som "maser" om å få se meg, om dere skjønner. Er ikke vant til denne stillheten. 

Hva hadde du tenkt om du var meg?

Og spar meg for stygge kommentater er dere snille :) vært i 2 langvarige forhold der vi begge lengtet etter hverandre daglig og sendte meldinger daglig (kunne være korte meldinger som at man ønsket hverandre en fin dag, gleder meg til å se deg igjen osv).

Anonymkode: dd85a...0ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde se filmen "han er faktisk ikke intressert" så lærer du at når holder på sånn så er de kun ute etter sex..

Anonymkode: fa8f6...883

Skrevet

Høres ikke ut som noe jeg ville satset på. Hvordan føler du det da?

Skrevet
3 minutter siden, Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ skrev:

Høres ikke ut som noe jeg ville satset på. Hvordan føler du det da?

Litt blandet. Når vi skal møtes så vil han gjerne komme hit nesten rett etter jobb (hjemme og dusjer først bare), for å få mange timer sammen. Vi har lagd middag sammen, gått tur sammen (begge aktive og trives ute), kan sitte å prate i 3 timer uten stopp. Og sex, men det er ikke det han fokuserer på føler jeg. Ellers hadde han ikke orka å være her så mange timer, jeg har vært borti menn som bare vil ha sex så hadde nok kjent det igjen. 

Så han virker interessert, men det er den totale stillheten i mellomtiden jeg blir usikker av. Jeg tenker at hvis man virkelig liker noen så klarer man ikke gå en uke uten å gi lyd? 

Hvis vi ser en film eller sitter og prater så tar han meg nærmere seg, legger en pute bak ryggen min og har meg i armkroken. 

Nei, jeg vet ikke altså...

Skrevet

Litt vanskelig å tolke hva han vil.. Hva med at du bare spør rett ut? I stedet for å gå rundt grøten :) 

Anonymkode: 5c184...a7c

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt vanskelig å tolke hva han vil.. Hva med at du bare spør rett ut? I stedet for å gå rundt grøten :) 

Anonymkode: 5c184...a7c

Lettere sagt enn gjort bare 😊 

Skrevet

Han er kanskje som meg. Jeg synes ofte det blir i meste laget og mas om å treffes i begynnelsen. Han som ble min mann, husker jeg bad meg på ny date allerede en uke etter vår første date, jeg holdt på å kveles. Men jeg var absolutt interessert. Etterhvert synes jeg det er ok med mas og hyppige treff, men første tiden.......Nei, nei, nei. Lykke til.

Anonymkode: 34eb4...312

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han er kanskje som meg. Jeg synes ofte det blir i meste laget og mas om å treffes i begynnelsen. Han som ble min mann, husker jeg bad meg på ny date allerede en uke etter vår første date, jeg holdt på å kveles. Men jeg var absolutt interessert. Etterhvert synes jeg det er ok med mas og hyppige treff, men første tiden.......Nei, nei, nei. Lykke til.

Anonymkode: 34eb4...312

Godt å høre at dere finnes ;) For når han svarer på sms feks er det hjerte, smileys med hjerteøyne, kyssesmileys osv. Føler meg som en ungdom igjen, helt til det blir stille så klart. 

Det som er litt dumt hvis dette er som hos dere, er at jeg vurderer jo heller å slutte å treffe han enn å holde ut. Jeg synes ikke det er noe kult å spørre direkte hvorfor han er så stille, om han ikke vil møtes mer enn 5 ganger på 2 mnd osv 😕

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt å høre at dere finnes ;) For når han svarer på sms feks er det hjerte, smileys med hjerteøyne, kyssesmileys osv. Føler meg som en ungdom igjen, helt til det blir stille så klart. 

Det som er litt dumt hvis dette er som hos dere, er at jeg vurderer jo heller å slutte å treffe han enn å holde ut. Jeg synes ikke det er noe kult å spørre direkte hvorfor han er så stille, om han ikke vil møtes mer enn 5 ganger på 2 mnd osv 😕

Dere har barn og familie begge to, så mye tid går med på det. Syns ikke fem ganger på to mnd var sååå lite. Hvis du vil ha et forhold med han, så må du tørre å spørre hva han tenker om dette 😊

Anonymkode: e91d0...e6f

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere har barn og familie begge to, så mye tid går med på det. Syns ikke fem ganger på to mnd var sååå lite. Hvis du vil ha et forhold med han, så må du tørre å spørre hva han tenker om dette 😊

Anonymkode: e91d0...e6f

Ja, det går mye tid på familie. Synes bare det er kjipt å møte noen der det ikke er ordentlig kjemi i starten. Eller kjemi er det når vi møtes, er vel bare han som ikke er typen som jeg trenger. Jeg liker å skrive meldinger med den jeg treffer, fkørte litt i påvente av neste date. Det er det jeg er vant til og liker best. Da føler jeg at den andre er like "forelska". 

Ja jeg må nok bare spørre. Hater bare sånne konfrontasjoner om jeg kan kalle det det.

Skrevet

Min erfaring tilsier at han ikke er interessert nok i et forhold med deg. Jeg tror han oppriktig liker deg, at han trives i selskap med deg når dere tilbringer noen timer sammen, at han liker å ha sex med deg, men også at han ikke er forelsket og ikke ønsker et forpliktende forhold.

Som en sa til meg, etter at jeg hadde spurt rett ut hva han da hadde ment med å bruke så mye annen tid - jeg liker deg som person og synes det er topp å ha sex med deg, men er ikke forelsket i deg. Men vi menn har jo lært at vi som regel må gi litt mer av oss selv for å ha sex. Og vi har det jo veldig koselig når vi er sammen, har vi ikke?

Han mente det var helt ok. Jeg gjorde det ikke ;)

Anonymkode: e21c0...c21

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min erfaring tilsier at han ikke er interessert nok i et forhold med deg. Jeg tror han oppriktig liker deg, at han trives i selskap med deg når dere tilbringer noen timer sammen, at han liker å ha sex med deg, men også at han ikke er forelsket og ikke ønsker et forpliktende forhold.

Som en sa til meg, etter at jeg hadde spurt rett ut hva han da hadde ment med å bruke så mye annen tid - jeg liker deg som person og synes det er topp å ha sex med deg, men er ikke forelsket i deg. Men vi menn har jo lært at vi som regel må gi litt mer av oss selv for å ha sex. Og vi har det jo veldig koselig når vi er sammen, har vi ikke?

Han mente det var helt ok. Jeg gjorde det ikke ;)

Ja det er det jeg også tenker, innerst inne... Takk for svar, menn er vel ikke så komplekst sammensatt, så det er nok stor sannsynlighet for at din erfaring også stemmer med det jeg opplever nå 😉 

Skrevet

Ja det er det jeg også tenker, innerst inne... Takk for svar, menn er vel ikke så komplekst sammensatt, så det er nok stor sannsynlighet for at din erfaring også stemmer med det jeg opplever nå 😉 

Det er veldig kjedelig, men bedre å finne det ut tidlig.

Jeg tenker at det uansett også er litt viktig å finne en man er litt lik når det kommer til ønske og behov for hva kommunikasjon angår. Jeg er som deg, synes det er kjekt med de små meldingene både før og etter man har vært på date, det å vite at begge ønsker å møtes igjen, legge planer. Å ikke høre noe som helst, det er ikke for meg. Sikkert helt greit for de som synes det er greit, som hun ene over her. Men jeg har funnet ut at jeg må ha en som er litt lik meg hva kommunikasjon angår, hvis ikke fungerer det ikke for meg.

Skrevet

Det er veldig kjedelig, men bedre å finne det ut tidlig.

Jeg tenker at det uansett også er litt viktig å finne en man er litt lik når det kommer til ønske og behov for hva kommunikasjon angår. Jeg er som deg, synes det er kjekt med de små meldingene både før og etter man har vært på date, det å vite at begge ønsker å møtes igjen, legge planer. Å ikke høre noe som helst, det er ikke for meg. Sikkert helt greit for de som synes det er greit, som hun ene over her. Men jeg har funnet ut at jeg må ha en som er litt lik meg hva kommunikasjon angår, hvis ikke fungerer det ikke for meg.

Ja jeg tenker det samme. Jeg liker meldinger og flørt de dagene man ikke har tid til å møtes. Vite at den andre gleder seg og er like ivrig på å møtes igjen som det jeg er. I stedet for å føle at jeg er den eneste som er gira. 

Ja, greit å finne det ut tidlig :)

• 2 uker senere...
Skrevet
På 8.3.2019 den 9.13, Anonym bruker skrev:

Litt blandet. Når vi skal møtes så vil han gjerne komme hit nesten rett etter jobb (hjemme og dusjer først bare), for å få mange timer sammen. Vi har lagd middag sammen, gått tur sammen (begge aktive og trives ute), kan sitte å prate i 3 timer uten stopp. Og sex, men det er ikke det han fokuserer på føler jeg. Ellers hadde han ikke orka å være her så mange timer, jeg har vært borti menn som bare vil ha sex så hadde nok kjent det igjen. 

Så han virker interessert, men det er den totale stillheten i mellomtiden jeg blir usikker av. Jeg tenker at hvis man virkelig liker noen så klarer man ikke gå en uke uten å gi lyd? 

Hvis vi ser en film eller sitter og prater så tar han meg nærmere seg, legger en pute bak ryggen min og har meg i armkroken. 

Nei, jeg vet ikke altså...

Jeg spurte hvordan DU føler det? Du bruker mye tid på å analysere hva han vil og føler, men er DU ordentlig forelsket i han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...