Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Jeg kikket på tv-programet ambulansen på Fem. Synes det er litt urealistisk. En 2 åring blir hentet i ambulanse pga sprukket trommhinne. Det tror jeg ikke skjer uten at det er kamera der. Jeg hadde skikkelig gallestein anfall og lå på badegulvet og kastet opp og besvimte. Samboer ringte sykehus. Fikk beskjed om å komme nedover selv. Vi hadde en baby som lå å sov, var på natten, så jeg måtte ringe ei venninne som kom å kjørte meg. Jeg hadde en kraftig betennelse i bukspyttkjertel også. Så jeg tror ikke helt på dette programmet Anonymkode: ab179...3df
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Det er høyst reelt. Jeg har blitt sendt på bruken finger, pjusk mann med hele 38 i feber, vrikket ankel, vondt i albue.... And the list goes on. Men noen ganger er ikke ressusjer tilgjengelig, noen ganger smører innringer tykt på eller tilogmed lyver, og befolkningen skriker høyere over ukritiske ting slik at andre som trenger det ikke får hjelp. Dette, kjære deg er høyst reelt. Og mulig fikk ikke du nettopp ambulanse fordi folk flest har for lav terskel for å ordne opp selv. ... Hilsen amb arb. Anonymkode: 6b318...841
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er høyst reelt. Jeg har blitt sendt på bruken finger, pjusk mann med hele 38 i feber, vrikket ankel, vondt i albue.... And the list goes on. Men noen ganger er ikke ressusjer tilgjengelig, noen ganger smører innringer tykt på eller tilogmed lyver, og befolkningen skriker høyere over ukritiske ting slik at andre som trenger det ikke får hjelp. Dette, kjære deg er høyst reelt. Og mulig fikk ikke du nettopp ambulanse fordi folk flest har for lav terskel for å ordne opp selv. ... Hilsen amb arb. Anonymkode: 6b318...841 Jeg skulke til å «kjefte» på deg da jeg trodde det var du som hadde ringt ambulansen for alt dette. Heldigvis leste jeg hele innlegget å så du var ambulanse arbeider 😂 Anonymkode: b0679...117
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skulke til å «kjefte» på deg da jeg trodde det var du som hadde ringt ambulansen for alt dette. Heldigvis leste jeg hele innlegget å så du var ambulanse arbeider 😂 Anonymkode: b0679...117 😂😂 Nei, terskelen min for å ringe er nok litt høyere gitt. -Men barn drar vi alle ut på en gang for mye en en gang for lite, uten å irritere oss i det hele tatt. Drar heller ut på et barn med store smerter for å hjelpe det, en en voksen med gallestein, for å si det sånn. Anonymkode: 6b318...841
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #5 Skrevet 7. mars 2019 Det var første gang jeg ringte etter ambulanse til meg selv. . Har ikke gjort det etterpå. Jeg har ikke vært syk etter den episoden med gallestein og betennelsen. Men har kjørt både mann og barn. Har ikke vurdert å ringe ambulansen. Anonymkode: ab179...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå