Gå til innhold

Kan man ha en badeferie i Skotland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har så lyst til å oppleve Skotland, men ønsker samtidig litt badeferie.. mulig kombo?

Anonymkode: c59b9...e0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg valgt å være et sted med bra badebasseng. Kan ikke forvente særlig høye temperaturer i sjøen i hvert fall.

Anonymkode: 4a4a9...d4c

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da ville jeg valgt å være et sted med bra badebasseng. Kan ikke forvente særlig høye temperaturer i sjøen i hvert fall.

Nei, det er sant. Er det klimamessig likt en norsk sommer, eller med vind og regn? Typ vestlandssommer?

I så fall tror jeg at jeg får se Outlander på nytt isteden 😂😂

HI

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er sant. Er det klimamessig likt en norsk sommer, eller med vind og regn? Typ vestlandssommer?

I så fall tror jeg at jeg får se Outlander på nytt isteden 😂😂

HI

Jeg var der bare en gang som barn. Da var det som en norsk sommer, ja. Kunne ikke falt meg inn å bade med det været og de temperaturene vi hadde. Men det er nok veldig varierende. Jeg hadde likevel en fin tid der og har veldig lyst til å dra tilbake som voksen for å se mer av landet! Det kommer jo helt an på hvilken ferie dere ønsker dere. Er det først og fremst sol og varme er det vel ikke Skottland som står øverst på lista... ;)

Skrevet (endret)

Du kan jo lett kombinere en ferie i Skottland med å feriere også i England.

Drar du til sydlige England så er det faktisk palmer og sandstrender. Kalles den engelske riviera.

Endret av Nyttårs barn
Skrevet

Ser ut som om at det kan være en løsning å dra til London og deretter toget til Bornemouth.. da får vi både byferie og badeferie..

men det er et eller annet som ringer i ørene mine om språkreiser og partyby?

Skrevet

Storbritannia har ikke Golfstrømmen - som vi nyter godt av i Norge, derfor er sjøen kaldere enn hos oss. Men Skottland er fantastisk, og det kan bli skikkelig varmt om sommeren, så anbefaler dere å dra! De har sikkert badeland der også. 

Anonymkode: faadb...1d2

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Storbritannia har ikke Golfstrømmen - som vi nyter godt av i Norge, derfor er sjøen kaldere enn hos oss. Men Skottland er fantastisk, og det kan bli skikkelig varmt om sommeren, så anbefaler dere å dra! De har sikkert badeland der også. 

Anonymkode: faadb...1d2

Har du en spesiell del av Skotland å anbefale når vi reiser med en tiåring? Hun elsker Anne with an E, og særlig landskapet. Mannen min mente at landskapet minnet om Skotland, så da tenkte vi å dra dit for å gjenskape Anne with an E ånden 😊

Jeg og mannen har forelsket oss i Outlander og ble gira på Skotland gjennomsyn serien. Fryser jo så vakkert ut ❤️

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du en spesiell del av Skotland å anbefale når vi reiser med en tiåring? Hun elsker Anne with an E, og særlig landskapet. Mannen min mente at landskapet minnet om Skotland, så da tenkte vi å dra dit for å gjenskape Anne with an E ånden 😊

Jeg og mannen har forelsket oss i Outlander og ble gira på Skotland gjennomsyn serien. Fryser jo så vakkert ut ❤️

"Fryser jo så vakkert ut" - "Det ser jo så vakkert ut"

Tenkte å legge til at vi ikke har for vane å legge opp livet etter tv serier - virket litt sånn her nå :D:D:D 

HI

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

"Fryser jo så vakkert ut" - "Det ser jo så vakkert ut"

Tenkte å legge til at vi ikke har for vane å legge opp livet etter tv serier - virket litt sånn her nå :D:D:D 

HI

Men London ble valgt pga. Big Ben i Peter Pan filmen og Harry Potter innspillings studio 😮 😮 Shit, når jeg tenker over det så er det kanskje slik at tv serier styrer alt vi gjør 😂😂😂😂

HI

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men London ble valgt pga. Big Ben i Peter Pan filmen og Harry Potter innspillings studio 😮 😮 Shit, når jeg tenker over det så er det kanskje slik at tv serier styrer alt vi gjør 😂😂😂😂

HI

Evnen til å la seg inspirere er en gave:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...