Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Hva jobber du med som sosionom? Eller har du nære venner eller familie som er sosionom, hva jobber de med? Jeg vil bli sosionom men syns det er vanskelig å helt forstå hva man jobber med! Anonymkode: 3177e...260
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Du kan jobbe i nav, barnevern, eller saksbehandler ulike steder i kommunen. Psykiatri, rusomsorg og andre steder i andrelinjen. Jeg jobber innen barnevern og har gjort det i mange år. Både som miljøterapeut i institusjon og som saksbehandler i førstelinjen. Anonymkode: a18d4...1ed
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 Venninnen min er sosionom, hun har i mange år jobbet på en internatskole for vanskeligstilte ungdommer (drevet av barnevernet) Nå er hun miljøterapeut på en ungdomsskole. Anonymkode: f8b11...de2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 Jeg jobber som mellomleder. Jobber med personalsaker, drift og fagutvikling. Anonymkode: 26b9b...7cf
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #5 Skrevet 7. mars 2019 Som sosionom kan du i teorien jobbe alle steder hvor utsatte mennesker er. Psykiatri, sykehus, barnevern, innenfor rusmisbruk, kriminalforsorgen osv. Kan også jobbe på adopsjonsbyrå. Jeg jobber i psykiatrien. Anonymkode: 64d3d...a5c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #7 Skrevet 8. mars 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Som sosionom kan du i teorien jobbe alle steder hvor utsatte mennesker er. Psykiatri, sykehus, barnevern, innenfor rusmisbruk, kriminalforsorgen osv. Kan også jobbe på adopsjonsbyrå. Jeg jobber i psykiatrien. Anonymkode: 64d3d...a5c Har du videreutdanning? Anonymkode: 3177e...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå