Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Det må vel være godt lei pølser oppi 🙈 Anonymkode: 44d59...d2d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Ja, klart det, det høres godt ut Anonymkode: c8264...7ec
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 Har aldri noen gang i hele mitt liv hverken smakt eller laget pølselapskaus, synes det er et merkelig fenomen Delte kjøttkaker pleier jeg å ha i pytt i panne, det blir veldig godt. Steker potetbiter og kjøttkaker + det jeg måtte ha av grønnsaker og serverer med speilegg. Blir veldig godt. Lapskausblanding blir best med kjøtt synes jeg, bare å kjøpe noe billig kjøtt, dele i biter og la stå og putre hele dagen. Litt før servering har du i lapskausblandingen. Da er det deilig smak på kraften rundt kjøttet, og du får mørt og godt kjøtt i lapskausen. Anonymkode: 515ec...a50
Love my kidz Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 Lapskaus er som pizza, man kan ha oppi det man enn vil. Kjøttkaker blir garantert bra 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå