Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Jeg har en kollega som smeller og slafser på tyggis halve dagen. Jeg ORKER ikke den lyden. Si grunnen til sjefen eller lyve? Anonymkode: d0cb0...955
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 For no tull! Man sier ikke opp jobben av en slik grunn 😄 Dette tror jeg ingenting på.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 Da burde du nok heller kjøpt deg ørepropper. Du kommer til å fremstå som en idiot for sjefen din hvis du begrunner oppsigelsen med dette uten å ha prøvd å snakke med kollegaen eller prøvd å finne andre løsninger. Anonymkode: 61c3e...e6d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 Haha. Jeg vet. Jeg HAR fått tilbud om ny jobb da. Og det er desverre denne kollegaen som har gjort at jeg ikke trives. Bruker ofte musikk på øret men blir sliten av det også. Jeg har spurt henne om hun kan la vær å smelle med tyggisen men hun mener jeg må tåle det. 🤔🥴 Anonymkode: d0cb0...955
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 7. mars 2019 #5 Skrevet 7. mars 2019 (endret) Men da er jo situasjonen annerledes. Du har allerede fått en annen jobb. Det er vel bare å si til sjefen at du ønsker å si opp jobben din, fordi du har fått et annet tilbud. Endret 7. mars 2019 av Heihånåerdetjuligjen
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #6 Skrevet 7. mars 2019 2 minutter siden, Heihånåerdetjuligjen skrev: Men da er jo situasjonen annerledes. Du har allerede fått en annen jobb. Det er vel bare å si til sjefen at du ønsker å si opp jobben din, fordi du har fått et annet tilbud. Spørsmålet var om jeg skal være ærlig. Men det er ingen vits. Det er et par kollegaer til som irriterer seg over det, men ikke i like stor grad som meg. Jeg blir gal av lydene hennes. Jeg HATER tyggissmelling. Anonymkode: d0cb0...955
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 7. mars 2019 #7 Skrevet 7. mars 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Spørsmålet var om jeg skal være ærlig. Men det er ingen vits. Det er et par kollegaer til som irriterer seg over det, men ikke i like stor grad som meg. Jeg blir gal av lydene hennes. Jeg HATER tyggissmelling. Anonymkode: d0cb0...955 Jeg tror ikke jeg ville sagt noe om dette, dersom ikke sjefen spør om det er noen spesiell grunn for det. For helt ærlig, så virker det veldig sært å si at jeg ønsker å si opp jobben min, pga av Siri. Hun tygger altfor høyt på tyggisen sin, og jeg orker det ikke lenger! 😄
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #8 Skrevet 7. mars 2019 Hvordan arbeidsplass er dette som tillater smelling med tyggis? Dette bør du ta opp med sjefen, ikke for din egen del nå siden du slutter, men for de andres del som også plages av det. Det kan hende det er flere som plages av det enn du vet om også. Noen går bare stille i dørene uansett. Anonymkode: e3d6c...533
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #9 Skrevet 7. mars 2019 4 minutter siden, Heihånåerdetjuligjen skrev: Jeg tror ikke jeg ville sagt noe om dette, dersom ikke sjefen spør om det er noen spesiell grunn for det. For helt ærlig, så virker det veldig sært å si at jeg ønsker å si opp jobben min, pga av Siri. Hun tygger altfor høyt på tyggisen sin, og jeg orker det ikke lenger! 😄 Haha. Jeg veeeeeet. Men nå har jeg forsøkt å si i fra at smelling er sjenerende men hun bryr seg ikke. Det er MANGE mennesker som ikke liker tyggissmell altså. Jeg er ikke alene om det. Anonymkode: d0cb0...955
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #10 Skrevet 7. mars 2019 Hvis du har forsøkt å snakke med henne om det, og hun ikke bryr seg, hadde jeg glatt fortalt sjefen grunnen til at jeg sa opp. Det ER faktisk ekstremt forstyrrende med slike lyder, jeg hadde heller ikke klart å jobbe i det. Anonymkode: 29819...a57
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #11 Skrevet 7. mars 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha. Jeg veeeeeet. Men nå har jeg forsøkt å si i fra at smelling er sjenerende men hun bryr seg ikke. Det er MANGE mennesker som ikke liker tyggissmell altså. Jeg er ikke alene om det. Anonymkode: d0cb0...955 Jeg går mot flertallet her, og mener du bør si det, i hvertfall hvis du skal ha en slags sluttsamtale med sjefen. Slike ting kan være utrolig irriterende og ødelegge arbeidsmiljøet over tid, så sjefen bør få vite om det. Vi hadde en ansatt på min jobb som lagde lyder når han konsentrerte seg, en slags tics. Dette plaget flere, men sjefen ordent det diskret slik at han det gjaldt kom høyere opp på prioritetslista for enekontor. Win - win for alle! Anonymkode: 6fe54...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå