Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Jeg er hjemme i permisjon med baby 7 mnd. Vi tilbringer timer på gulvet, og det er så mye hår.. Er det noen som har tips som kan redusere hår på gulvet? Det støvsuges ofte... Anonymkode: c1663...3ad
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Hundehår da eller? Jeg har en tørrmopp, sånn engangs microfiber som trekker til seg ting, som jeg sveiper over gulvet med mellom hver støvsuging. Fungerer supert her, men vi har ikke dyr da.. Anonymkode: fdd00...acc
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 20 minutes ago, Anonym bruker said: Hundehår da eller? Jeg har en tørrmopp, sånn engangs microfiber som trekker til seg ting, som jeg sveiper over gulvet med mellom hver støvsuging. Fungerer supert her, men vi har ikke dyr da.. Anonymkode: fdd00...acc Mine egne 😖 Hadde den flotte manken mens jeg var gravid, og nå skal håret av tydeligvis Men mopp var lurt! Skal skaffes 12 minutes ago, Anonym bruker said: Robotstøvsuger? Anonymkode: 128ad...ac1 Har faktisk dette, og den er kjekk. Men må rydde vekk alt på gulvet for å kjøre...så litt stress å gjøre det hver dag. Anonymkode: c1663...3ad
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #5 Skrevet 7. mars 2019 Ha en microfiberklut i nærheten og tørk over når du ser det. Et tips er også å flette håret, da mister du ikke hårene rundt overalt, men de går av når du tar ut flettene, og i dusjen. Anonymkode: e643b...95b
Toneelise Skrevet 7. mars 2019 #6 Skrevet 7. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er hjemme i permisjon med baby 7 mnd. Vi tilbringer timer på gulvet, og det er så mye hår.. Er det noen som har tips som kan redusere hår på gulvet? Det støvsuges ofte... Anonymkode: c1663...3ad Hvis du mister mye hår er det mulig du mangler vitaminer eller mineraler ta en sjekk hos lege. Veldig vanlig når du har en liten.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #7 Skrevet 7. mars 2019 1 minutt siden, Toneelise skrev: Hvis du mister mye hår er det mulig du mangler vitaminer eller mineraler ta en sjekk hos lege. Veldig vanlig når du har en liten. Ein mister ofte veldig lite hår når ein er gravid. Men så tar kroppen seg på tak og kvittar seg med nesten alt på ein gong.... Anonymkode: d2cec...99c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå