Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Kan du fortelle hvordan det oppleves? Hva var symptomene i starten, og hvordan er det nå? Jeg begynne rå få mistanke om at jeg har det selv, men er veldig usikker. Har ulike sympromer, g har vært til lege med flere av dem, men legen har aldri sett dem i sammenheng. Men hvis man gjør det, kan det i hvert fall gi grunn til å mistenke lupus. Det kan selvsagt også være noe annet, eller ingenting. - Rødt utslett over kinnene (sommerfugl). Var kraftigere for mnoen måneder siden, nå kun veldig svakt om morgenen. - Mer følsom for lys (har aldri pleid å bruke solbriller fordi jeg ikke liker det, men har måttet begynne med det nå) - Mellomgulvsbrokk - Kraftig nedsatt tåreproduksjon - Tørr munn om natten morgenen - Betennelse i begge skulderledd, samt verkende smerter i ene kne og hofte - Trøtt og tiltaksløs - Ekstremt hårtap (som har stagnert nå). - Fryser lett - Daglige rykninger/tics rundt det ene øyet - Dirring i kroppen (veldig "fin" skjelving, som om man sitter oppå et kjøleskap eller i en buss på tomgang) Jeg har ikke hatt de typiske "likfingrene" eller vondt i små ledd. Minner dette om noe dere har opplevd? Anonymkode: 16290...b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå