Gå til innhold

Sopp av lange kjønnslepper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske lange indre kjønnslepper, de, særlig den venstre henger langt utenom resten, og jeg er ofte plagget av sopp og irritasjonen i underlivet. Vet at det kan opereres. Vil det minke på sopplagen? Noen som har tatt en slik operasjon? 

Jeg har gått mye til fastlege pg astress i det siste. Han er en dyktig lege og jeg er veldig fornøyd med ham, men jeg kjenner at jeg absolutt ikke har lyst at han skal begynne å dra i de indre kjønnsleppene mine nå. Hvordan fikser man eventuelt sånt utenom fastlegen? 

Anonymkode: de0a8...13f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke det som er årsaken til at du får sopp.

Sliter du mye med sopp må du gjøre noe med bakteriefloraen i kroppen din og det betyr også å legge om kostholdet ditt og livsstilen. Du sier du har mye stress, det hemmer immunforsvaret ditt, dermed blomstrer soppen gjerne opp. Spiser du mye sukker og raske karbohydrater forer du soppen.

Jeg har lange indre kjønnslepper selv.

Anonymkode: 5002a...fc8

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er ikke det som er årsaken til at du får sopp.

Sliter du mye med sopp må du gjøre noe med bakteriefloraen i kroppen din og det betyr også å legge om kostholdet ditt og livsstilen. Du sier du har mye stress, det hemmer immunforsvaret ditt, dermed blomstrer soppen gjerne opp. Spiser du mye sukker og raske karbohydrater forer du soppen.

Jeg har lange indre kjønnslepper selv.

Anonymkode: 5002a...fc8

Ja, mulig  det egentlig er omvendt. At de lange kjønnsleppene blir plagsomme fordi jeg har mye sopp... Tenker ikke noe på dem ellers. 

Anonymkode: de0a8...13f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...