Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 Noen som har gjort det? Erfaringer? Kan det være skadelig for vippene? Hva betalte du? Anonymkode: e3910...948
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 Holdt på med det i mange år.går du til en som kan det så skader det ikke vippene dine.extension vippen faller av samtidlig med dine naturlige vipper. prisen variere veldig,men er det veldig billig så bør det ringe noen bjeller Anonymkode: 88f2b...adf
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #3 Skrevet 6. mars 2019 Betalte 1300 hos frisør. Elsket dem! Anonymkode: a4da2...1b1
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Holdt på med det i mange år.går du til en som kan det så skader det ikke vippene dine.extension vippen faller av samtidlig med dine naturlige vipper. prisen variere veldig,men er det veldig billig så bør det ringe noen bjeller Anonymkode: 88f2b...adf Tips til hvordan man finner en som er flink, noen du kan anbefale? Jeg har bare lyst på litt flere/lengre vipper på sidene, men lurer på om det vil se rart ut, siden man har mascara på resten av vippene, men ikke alle. Vil ikke ha på hele øyet, synes det ser litt rart ut når håret etterhvert vokser ut. Anonymkode: 5631f...301
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #5 Skrevet 6. mars 2019 Ikke gjør det, det ser så dumt ut. Jeg er sikker på at du er mye flottere uten. Anonymkode: 4296a...0cc
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #6 Skrevet 6. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tips til hvordan man finner en som er flink, noen du kan anbefale? Jeg har bare lyst på litt flere/lengre vipper på sidene, men lurer på om det vil se rart ut, siden man har mascara på resten av vippene, men ikke alle. Vil ikke ha på hele øyet, synes det ser litt rart ut når håret etterhvert vokser ut. Anonymkode: 5631f...301 Spørs hvor i landet du bor.Du kan ha klassisk som er bare en lengre vipp på din egen.du bør ha på hele øyet,du må gå å fylle på vipper hver 3-4 uke Anonymkode: 88f2b...adf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå