Gå til innhold

Spottblødning hver dag etter eggløsning, nå på dag 10


Førstegangsprøver89

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer på om det finnes noen som har vært borti noe lignede:

Sluttet på p-pille 12. Januar og fikk normal bortfallsblødning rett etter som vanlig.Gått på p-piller siden jeg var 17 og husker ikke hvor lenge jeg pleide å ha mensen før dette, men husker at den var ganske regelmessig. .Etter ca 14 dager fikk jeg det jeg tror var første vanlige mens igjen. Noterte ikke ned hvor lenge den varte men begynte å teste med eggløsningstest 1 uke etter denne mensen slutta. Fikk etter en ukes tid til en bløding som varte kun en dag og et par dager med spotting. Så skjer det ikke noe før: 

Eggløsningstest positiv og symptomer som tilsa at jeg hadde eggløsning søndag 24. februar. Hadde sex lørdag, søndag og mandag. Mandag etter sex kommer det litt blod på papiret på toalett besøk. Det samme gjør det om morgenen i to dager, ikke mye kun brun farge på utflod. Det samme har jeg nå hatt siden, men det kan også komme ved toalettbesøk i løpet av dagen, bruker kun truseinnlegg og ser bare litt rød/brun stripe etter utflod. Hadde to dager med litt små kramper/smerter men ikke noe veldig vondt bare litt murring liksom. Vet jo ikke når min normale mens skulle kommet men hvis jeg går ut fra 14dager etter eggløsning 24 så skal den komme mandag 11 så er altså 10dpo. 

Bestilte time hos Gyn siden jeg ikke har vært der før, denne timen bestilte jeg på fredag da hadde jeg jo ikke spotta så lenge så tenkte ikke at det var noe unormalt, og har time der i slutten av Mars. Men nå begynner jeg å kjenne litt på en urolig følelse siden det har vært så lenge. 

Tok en grav.test på morgenen i dag hvis det var noen strek var den isåfall veldig veldig svak tror skygge, den synes ikke på bilde. Kjøpt sånn tidlig test og skal ta ny om 2 dager. 

Er det noen som har vært borti noe lignende? Setter pris på alle svar 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Pobie skrev:

Den er positiv. Gratulerer :)

Takk 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, venternr4 skrev:

Gratulerer så mye🤗

Takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...