Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 Noen i din vennekrets som driver sånn ? Altså Instagram med sofaen i alle vinkler. Og #bobedre osv ? Hvordan er disse ? De to jeg kjenner er helt på styr og driver dagen lang å flytter vaser. Kan det være helt bra !? Bare gøy æ høre hva andre mener Anonymkode: 9bb4b...d3d
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 Jeg har ingen slike på vennelista mi, men er det ikke kjekt at folk har en hobby da? Mine venner legger ut bilder av ting de har strikket, mopeden de jobber på eller bilder fra siste fjelltur. Jeg syns det er kjekt å se, og noen ganger blir jeg inspirert selv. Anonymkode: 574e6...f7f
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #3 Skrevet 6. mars 2019 Jeg har en tidligere bekjent/venninne som har mange føgere på Instagram. Hun holdt på sånn i ett års tid, la ut bilder 2-3 ganger om dagen og skrev en liten novelle til hvert bilde «hei og hopp alle sammen, nå er middagen snart på bordet. Bla bla bla.. Ønsker dere alle en nydelig kveld!». Det har vist seg at hun var manisk, helt utrolig hva hun klarte å få ut av de gode periodene sine. Nå er det helt slutt, ikke et bilde på 6 mnd. Min teori er at man må være noe spesiell for å holde på sånn. Anonymkode: 0b813...380
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 Jeg gir gjerne likes jeg. Orker ikke moralisere over at noen deler et par bilder for mye. Anonymkode: c2641...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå