Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 Har en baby på nøyaktig tre mnd i går. Har enda fem kg igjen til vekten er den samme som før. Meeeeen. Jeg føler at klær passer igjen og at jeg ser ut som om jeg er ca like slank som før. Men kroppen ser annerledes ut liksom. Magen er jo litt bløt når jeg sitter og puppene er tyngre. Hvor mye kan brystene veie i forhold til før? Kan vekten sitte på nye steder ellers? Som hofter? Jeg gir meg ikke før de siste fem kg er borte altså. Om jeg så skal leve på luft og kjærlighet😂😂 Anonymkode: 0e38c...7a7
Syngensang Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har en baby på nøyaktig tre mnd i går. Har enda fem kg igjen til vekten er den samme som før. Meeeeen. Jeg føler at klær passer igjen og at jeg ser ut som om jeg er ca like slank som før. Men kroppen ser annerledes ut liksom. Magen er jo litt bløt når jeg sitter og puppene er tyngre. Hvor mye kan brystene veie i forhold til før? Kan vekten sitte på nye steder ellers? Som hofter? Jeg gir meg ikke før de siste fem kg er borte altså. Om jeg så skal leve på luft og kjærlighet😂😂 Anonymkode: 0e38c...7a7 Syns det er trist om du skal bruke tida med liten baby til å presse deg ned dei siste 5 kg altså. Dessutan er ein denne blaute rare kroppen ein har etter fødsel og første året heilt normalt. Gje det eit år før du byrjar å stresse! Vær så snill?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #3 Skrevet 6. mars 2019 Ammer du skal du IKKE slanke deg, Hi! Har du hatt et urealistisk forhold til kroppen din tidligere også? Du har i hvert fall det nå. Det er bare tre måneder siden du fødte... Anonymkode: 68dc7...a0e
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 Helt normalt at kroppen endrer seg etter fødsel, og kiloene kan sitte et annet sted enn før ja. 5 kg merker man heller ikke nødvendigvis på klærne, du må vel fort opp 7-10 kg før det er en klesstørrelse? Synes du kan slappe av og nyte babyen din jeg, ikke tenke på de siste 5 kg før til neste år en gang. Anonymkode: ee0a8...7cd
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2019 #5 Skrevet 6. mars 2019 Du må ikke slanke deg når du ammer. Brystene veier mer enn før og kroppen din er og vil være annerledes. Sånn er det bare. Anonymkode: 74918...e67
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #6 Skrevet 7. mars 2019 Oida. Her var det mye kjeft og kritikk, og lite svar på det jeg spurte om. Forrige gang jeg gikk gravid endte d i keisersnitt. Mage og vekt var tilbake til normal på under tre mnd. Derfor lurer jeg på om det er fødsel i seg selv som har forandret kroppen på noen måte. Jeg er slank og huden på magen er ganske stram igjen. Men vekten er noe høyere enn før. Ligger kg på nye steder osv. Det var spm. Klart jeg koser meg og er med baby og har fokus der. Har man tid til annet da? Løper jo i ett Anonymkode: 0e38c...7a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå