Gå til innhold

Betale kr 1 million for dette maleriet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som noe 5.-klassingen min kunne malt i kunst og håndtverk

Anonymkode: 9ba29...6db

Skrevet

Hadde jeg personlig hatt 1 mill hadde jeg heller pusset opp kjøkkenet og bygd garasje, men det kan godt hende det er verdt det. Kust er for de "rike", det kan samles på og selges igjen enda dyrere enn det ble kjøpt, men ikke noe for meg.

Anonymkode: ae74e...707

Skrevet

Jeg synes det var flott. Men har nok ingen million liggende noe sted 😅

Anonymkode: af5f8...2fc

Skrevet

Som å kaste penger ut av vinduer, dårlig kunst av en amatørkunstnere. Og ja jeg vet at hun har hatt noen utstillinger

Anonymkode: aa587...16a

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min favoritt her hun her 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=135537184

Jeg har autosøk på pushwagner og får varsel på alle hennes 😫

Anonymkode: 5d1cf...a78

Å herregud så utrolig harry! Får 90-tallsvibber til da vi hengte roser opp ned og tørka de:ler:

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da har du en særdeles dyktig unge

Anonymkode: d2772...618

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det tviler jeg egentlig på, men.

Anonymkode: 047df...950

Skrevet

Det var veldig uttrykksfulle øyne. 

Jeg hadde ikke betalt så mye for et maleri, men det kan godt være det er verdt det.

Skrevet

Jeg har aldri hørt om henne, men mulig bare jeg som ikke er oppdatert. Min umiddelbare tanke er at hvis hun hadde den kvaliteten at hun solgte bilder til en million pr. stk., da hadde hun valgt et helt annet medium enn finn for å selge bildene sine.

Kjenner en del kunstnere, ingen av dem kunne funnet på å selge bildene sine på finn.no.

Anonymkode: 03046...534

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke at jeg ville betalt 765 millioner for det altså, men du har virkelig god tro på egne evner 😂

Jeg har aldri hevdet å ha særlige evner innen maling, men jeg tror det er mange kunstnere rundt om som er mye dyktigere enn ham, som ikke selger for de største summene.

Anonymkode: 592bc...0f5

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tror det er helt enkelt å male like bra som David Hockney? DET er hysterisk morsomt.

Anonymkode: 0c807...bec

Jeg tror ikke det er enkelt for hvermannsen å male som ham, men heg tror det finnes mange som er langt dyktigere allikevel. 

Skrevet

Jeg hadde ikke gitt 1 mill for et kunstverk. Av den enkle grunn at jeg kan alt for lite til å vurdere om det er rett pris. 

Jeg er typen som kun kjøper kunst jeg liker. Uavhengig av om andre regner det som verdifult. Men nå har jeg slett ikke slike beløp å kaste rundt meg, da.

Anonymkode: f46d0...b0d

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke det er enkelt for hvermannsen å male som ham, men heg tror det finnes mange som er langt dyktigere allikevel. 

Vet du hvem Hockney er?

Anonymkode: 0c807...bec

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som å kaste penger ut av vinduer, dårlig kunst av en amatørkunstnere. Og ja jeg vet at hun har hatt noen utstillinger

Anonymkode: aa587...16a

Jeg hadde muligens (dersom jeg likte det) betalt kr 10 000 for dette. RAmma har litt verdi men ellers ingen verdi på dette maleriet, etter mitt vett. Må vel være feilpriset når hun selger et amatør maleri for kr 1000 000 noen nuller for mye. Holdt vel 0 tasten inne litt for lenge. Jeg ville ikke hatt dette maleriet i garasjen min engang :roll:

Anonymkode: 9696a...869

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da har du en særdeles dyktig unge

Er vel heller et makkverk av et såkalt "kunstverk":roll: men smaken er som baken, men dette syns jeg så ut som noe en unge kunne gjort ja

Skrevet

Å fy for er grusomt bilde! 😯

Anonymkode: 29667...3d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...