Gå til innhold

Er smoothie porsjonsposene fra Eldorado gode?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er greie, men smaker litt sånn fryseboks 😜, å husk å koke bærene før du lager smoothie, kan være skumle bakterier i slike poser. 

Anonymkode: 53922...c22

Skrevet

Ja de er gode. Mine unger bruker de masse. Blander med feks banan, yoghurt, eplejuice. 

De er ikke direkte porsjonspakker da. Man trenger ikke 400g bør i en smoothie. 

Anonymkode: 5c9c3...2d6

Skrevet

Eldorado har rene pakker med frosne bær også da; blåbær, jordbær, bringebær osv. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja de er gode. Mine unger bruker de masse. Blander med feks banan, yoghurt, eplejuice. 

De er ikke direkte porsjonspakker da. Man trenger ikke 400g bør i en smoothie. 

Jeg trodde alle de hadde posjonsposer oppi. hvilken er det dere bruker som ikke har det?

Hi

Anonymkode: 5d6c2...f2a

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er greie, men smaker litt sånn fryseboks 😜, å husk å koke bærene før du lager smoothie, kan være skumle bakterier i slike poser. 

Anonymkode: 53922...c22

Hvordan smaker fryseboks hehe? Hmm, jeg har aldri hørt om at noen koker bærene før de har har de i smoothie?

Hi

Skrevet

Ingen av disse har porsjonsposer oppi. Vi bruker alle unntatt grønnsakssmoothien

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen av disse har porsjonsposer oppi. Vi bruker alle unntatt grønnsakssmoothien

Jeg trodde alle var det, men det står i hvert fall på grønnsaksposen og på den med acai og linfrø at det er porsrsjonsposer oppi

Hi

Skrevet

Den med jordbær er porsjonspakker oppi jo! Vi liker godt smaken å tilsetter ett beger vanilje barbeyogurt oppi. Koker selvsagt ikke bærene først! 

Anonymkode: e0521...425

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den med jordbær er porsjonspakker oppi jo! Vi liker godt smaken å tilsetter ett beger vanilje barbeyogurt oppi. Koker selvsagt ikke bærene først! 

Skal teste den :) Godt at det ikke bare er meg som ikke koker bærene først

Hi

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal teste den :) Godt at det ikke bare er meg som ikke koker bærene først

Hi

Får da være måte på hysteri :) 

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

hmm… har akkurat åpnet den med jordbær, bringebær og banan. Ingen porsjonspakker oppi den.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

hmm… har akkurat åpnet den med jordbær, bringebær og banan. Ingen porsjonspakker oppi den.

Det er ikke mange små poser med frukt oppi pakken du åpnet? Da har du kjøpt rtt annet merke.

Skrevet

Jeg åpnet en pose med jordbær senest i morges siden jeg lager smoothie hver morgen og det var ikke porsjonspakker i den nei. Ikke noen av de andre jeg har brukt heller.

Jeg syns de lager god smak på smoothien (jeg har mye annet rart oppi også da)

Anonymkode: 4e6fe...1a2

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg åpnet en pose med jordbær senest i morges siden jeg lager smoothie hver morgen og det var ikke porsjonspakker i den nei. Ikke noen av de andre jeg har brukt heller.

Jeg syns de lager god smak på smoothien (jeg har mye annet rart oppi også da)

Anonymkode: 4e6fe...1a2

Hvilken andre er det du har brukt da, som det ikke er porsjonsposer oppi? Jeg har prøvd grønnsakssmoothien i dag, og i den var det 4 porsjonsposer

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...