Anonym bruker Skrevet 5. mars 2019 #1 Skrevet 5. mars 2019 Vi har slitt i mange år og det endte med brudd.Nå er vi blitt enige om å prøve igjen for vi er jo glad i hverandre😌MEN hva kan vi gjøre for å virkelig finne hverandre igjen?Få følelsene til å blusse opp igjen...jeg tenker datekveld og få barnevakt, men ellers er jeg blank.... noen gode tips? Anonymkode: d6bf6...4cc
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2019 #2 Skrevet 5. mars 2019 Hva har dere gjort i pausen og hva gjør dere nå for å fikse årsaken til at forholdet ikke fungerte tidligere? Dere må endre det som førte til bruddet - og så kommer dating og kjærestekvelder i tillegg Anonymkode: 04c65...90d
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2019 #3 Skrevet 5. mars 2019 Vi har virkelig fått tenkt gjennom ting og sett hvor mye det har gått innpå unga😢Jeg tenker vi må gi hverandre litt pusterom i en veldig hektisk hverdag, sette av tid til å gjøre ting hver for oss, men også sammen.Slutte å ta hverandre for gitt er også veldig viktig. Vi hadde problemer med sex, han tente meg ikke og da orket jeg ikke det..... Anonymkode: d6bf6...4cc
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har virkelig fått tenkt gjennom ting og sett hvor mye det har gått innpå unga😢Jeg tenker vi må gi hverandre litt pusterom i en veldig hektisk hverdag, sette av tid til å gjøre ting hver for oss, men også sammen.Slutte å ta hverandre for gitt er også veldig viktig. Vi hadde problemer med sex, han tente meg ikke og da orket jeg ikke det..... Anonymkode: d6bf6...4cc Få barnepass 1 gang i mnd. Spis middag bare dere to 2 ganger i uka. Anonymkode: a6a61...df1
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2019 #5 Skrevet 5. mars 2019 Åj 2 ganger i uka?er det virkelig mulig å få til?😱tror vi har hatt to middager per ÅR alene🤣 Anonymkode: d6bf6...4cc
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2019 #6 Skrevet 5. mars 2019 To middager alene i uka??? Det er ikke for de med større barn altså. Vårt ekteskap holder på å gå til helvete nå, og det første jeg tenker jeg trenger er ferie. Fri. Fra alt og alle. Så det skal jeg prøve å få til. Kjenner tanken gjør meg glad! Så, skal mannen prøve å gjøre det jeg har bedt om i 10 år. Så skal jeg jobbe med å ta imot. Og så skal vi fokusere på oss, så langt det lar seg gjøre i en hektisk hverdag! Jeg tenker en date i mnd kan gå.... Anonymkode: 3fcf4...0fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå