Gå til innhold

Erfaring med at bare den ene vet kjønnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil det gå bra eller vil den andre sannsynligvis forsnakke seg på et punkt? Jeg vil ikke vite men mannen vil

Anonymkode: 08009...be4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte å holde det hemmelig for mannen. Syns ikke det var vanskelig heller

Anonymkode: 37e1d...65d

Skrevet

Det hadde aldri jeg klart. Fra det øyeblikket babyen flasha pungen, så ble han en "han" i både tanke og tale. Jeg hadde garantert forsnakket meg.

Anonymkode: e2d80...cf5

Skrevet

Mine foreldre forsøkte med tredje barnet, men pappa glemte seg og kom hjem med gardiner til gutterom etter 3 dager, så det ble ikke hemmelig så lenge.

Anonymkode: c88d0...afb

Skrevet

Ingen god idé tenker jeg

Anonymkode: 67a6b...b50

Skrevet

Det hadde kun gått om det var jeg som ikke hadde visst siden det var jeg som kjøpte inn 100 % av babyutstyr og klær. Jeg hadde ikke klart å bare kjøpe kjønnsnøytralt så lenge jeg visste kjønnet  

Men mannen hadde helt sikkert klart å holde det hemmelig, han er ikke så snakkesalig av seg. 

Anonymkode: 98190...b16

Skrevet

Tenker det et nesten umulig i lengden. Skal dere diskutere navn, så vet den ene at det bare er nødvendig å ha f.eks guttenavn klart, mens den andre vil diskutere jentenavn også. Lett å forsnakke seg, blir det og. Og skal den som vet kjønnet også holde det hemmelig overfor andre folk, blir umulig hvis mannen skal si dette til din familie, mens du ikke skal vite. Plutselig er det flere enn bare mannen som vet.

Anonymkode: 2d635...c03

Skrevet

Søsteren min og mannen prøvde. Han visste og han kom til å røpe det rimelig kjapt.

Jeg tenker det er bedre å være i samme båt. Å vente barn sammen er jo en felles prosess. 

Anonymkode: 88404...bd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...