Gå til innhold

Vi reiser til Syden. Hvilken vogn skal vi ha med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna er 12 mnd og 2,5 år. Søskenvogn som kan gjøres om til singelvogn?  Vanlig søskenvogn eller 2 enkle triller?

Anonymkode: dbe23...b20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syden er et fint land. 

Skrevet

Å dra på en diger søskenvogn høres plundrete ut, synes jeg. Ofte er fortauene smale i 'Syden'. 

Hvordan er det med soving på største? Klarer du deg med en paraplytrille til han/hun? 

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor i syden dere skal, men f. Eks i Spania er fortauene kjempesmale og har ikke plass til søskenvogn i bredden. Da måtte det vært en type vogn der de sitter bak hverandre i så fall. Jeg ville nok tatt med to vogner/triller i stedet. 

Anonymkode: 60857...84d

Skrevet

Takk for innspill begge 2. Vi skal til Hellas. Jeg lurte på baby jogger city select...  Men kanskje vi må gå for 2 triller..?

Skrevet

Ville absolutt gått for 2 triller. Vi hadde søskenvogn med til Spania da mine var på dine barns alder og det var trøblete både på fortau, restauranter og butikker.

Anonymkode: ccbb8...d42

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville absolutt gått for 2 triller. Vi hadde søskenvogn med til Spania da mine var på dine barns alder og det var trøblete både på fortau, restauranter og butikker.

Anonymkode: ccbb8...d42

Så pass ja. Da blir det nok 2 triller

Skrevet
On 3/5/2019 at 6:01 PM, Anonym bruker said:

Barna er 12 mnd og 2,5 år. Søskenvogn som kan gjøres om til singelvogn?  Vanlig søskenvogn eller 2 enkle triller?

uff stakkars små, som blir dratt til syden...

Anonymkode: 65013...f63

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

uff stakkars små, som blir dratt til syden...

Anonymkode: 65013...f63

Stakkars deg som sikkert ikke får reist noe sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...