Gå til innhold

Er det noen lærere her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange undervisningstimer har dere pr uke ?  Og hvor mange planleggingstimer? 

Jeg tror jeg har litt lite undervisningstimer.😊

Anonymkode: b6609...6ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16+1, videregående skole, 100 % stilling. Skal i prinsippet være på skolen i  29 timer. Er alltid på skolen mange flere timer enn dette. 

Anonymkode: bc1a5...2d6

Skrevet

Hva mener du med planleggingstid? Jeg har 26 undervisningstimer i barneskolen (2 av disse er satt til kontaktlærerpotten) Tilstedeværelsen hos oss er på 32 t/uka, men arbeidstida skal være 43.

Anonymkode: bfb32...6b6

Skrevet

Voksenopplæring: 20 timer undervisning, 1 time kontaktlærerressurs, 31 timer bunden tid, til sammen 43,5 timers uke. 

Anonymkode: 6bcb9...180

Skrevet

Jeg jobber i VGS og har 16 undervisningstimer i uken. I tillegg er jeg kontaktlærer alene i en tredjeklasse. Tilsammen er dette akkurat 100 % i år, litt pga. en del byrdefulltillegg. 

Anonymkode: 65ebb...de8

Skrevet

Har 15 timer i uka + 6 fagdager(hele fredager) i halvåret.

Anonymkode: d1b30...1bd

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange undervisningstimer har dere pr uke ?  Og hvor mange planleggingstimer? 

Jeg tror jeg har litt lite undervisningstimer.😊

Anonymkode: b6609...6ca

Du skal ha en arbeidstidsavtale som viser om du har den undervisningstiden du skal ha. En time i norsk utgjør mer enn en time i gym, f.eks, så du kan ikke bare telle timer. I tillegg har du gjerne nedsatt tid hvis du er kontaktlærer, og hvis du er nyutdannet. 

Anonymkode: 1dd4e...567

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...