Gå til innhold

Er denne testen svakt positiv eller skyggestrek? Erfaringer?


Ni93

Anbefalte innlegg

Hei. Kan dere hjelpe meg å se om denne testen er positiv? Er ca 11 dpo i dag og har testet blendahvitt på billigtester siden 9 dpo og frem til i går kveld. Testet dette på rfsu i dag og lurer på om den er svakt positiv eller skyggestrek? Aldri opplevd skyggestrek før men tørr ikke å få forhåpninger. Ønsker så inderlig en liten spire nå! Andre som har testet lignende på rfsu og sterkere senere? 

 

Takk for svar. 

782E3071-5A63-4098-8258-70D2AE57C139.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som en positiv test synes jeg også 🙂 test på nytt og se om den har sterkere strek 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Havfrue8 skrev:

Det ser ut som en strek :) har du testet igjen?

 

38 minutter siden, Grethe81 skrev:

Ser ut som en positiv test synes jeg også 🙂 test på nytt og se om den har sterkere strek 🙂 

Har testet hver dag siden, fikk like svak strek på ny rfsu test. Men testen samme dag og dagen etter både med billigstrimler og med clearblue. Alle er blendahvite :( googlet litt rundt og har forstått det slik at rfsu gir veldig ofte streker uten at man er gravid så kjente det var utrolig skuffende da jeg var sikker på at det hadde klaffet denne mnd siden jeg fikk 2 svake streker 2 dager på rad. Men får vente til ikm og se, men har mistet håpet da jeg har testet i dag 14 dpo og fremdeles negativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker skyggestrek. Jeg får alltid de der  på rfsu testene.

Anonymkode: 6e6ab...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ni93 skrev:

 

Har testet hver dag siden, fikk like svak strek på ny rfsu test. Men testen samme dag og dagen etter både med billigstrimler og med clearblue. Alle er blendahvite :( googlet litt rundt og har forstått det slik at rfsu gir veldig ofte streker uten at man er gravid så kjente det var utrolig skuffende da jeg var sikker på at det hadde klaffet denne mnd siden jeg fikk 2 svake streker 2 dager på rad. Men får vente til ikm og se, men har mistet håpet da jeg har testet i dag 14 dpo og fremdeles negativt. 

Såpass ja..da skal ihvertfall ikke jeg kjøpe rfsu sine tester... for falske håp er verre enn blendahvite tester synes jeg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Grethe81 skrev:

Såpass ja..da skal ihvertfall ikke jeg kjøpe rfsu sine tester... for falske håp er verre enn blendahvite tester synes jeg.  

Nei, styr unna. Aldri fått verken svake streker eller skyggestreker før så gikk med sommerfugler i magen og var sikker på at jeg var gravid men me lav hcg enda. Så dette var så utrolig mye mer skuffende enn blendahvit test. Sendte klagemail til rfsu og fikk til svar at så lenge streken ikke er like sterk som kontrollstreken så skal den ses på som negativ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å ta blodprøve hos lege? 

Anonymkode: dd7ab...010

Ja, har tenkt på det. Har hatt mye stikninger i puppene men er ikke øm, små kvalmebølger som kommer og går. Men er øm nederst i magen og har stikninger i sidene og hatt murringer i korsrygg siden et par dager over dpo.. men dette kan også være bivirkninger av at jeg sluttet på p-piller 1 januar men er jo over 2mnd siden så trodde ikke bivirkningene skulle vare såpass lenge.. men har ikke mens kommet til neste uke og negative tester fortsetter så tar jeg blodprøve hos legen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 15.3.2019 den 18.41, Ada Wennerberg skrev:

Hvordan gikk dette? Spent!!

Jeg var ikke gravid, så det var bare skyggestrek. Er i pp 4 nå, så håper spiren sitter snart 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen synlig strek = negativ. Så enkelt. Man skal ikke tenke seg frem til en kanskje mulig strek .............

Anonymkode: f93c4...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...