Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger virkelig noe innspill fra andre personer utenfra. Har snakket med ei jente siden slutten av November. Hver eneste dag, vi har beveget hos forsiktig. Hatt bra sex. Plutselig de siste to ukene meldte hun at hun begynte å bli usikker. Igår fortalte hun meg at hun manglet følelsene. Det som er merkelig var at hun var hos meg i seks timer. Samtalen var så hyggelig og vi pratet sammen hele tiden og stemningen var kjempe god. Hun foreslo at hun vil gjerne ha litt kontakt på snap, jeg sa at dette var uaktuelt. Hu liker meg godt, og skryter av alle mine kvaliteter. Jeg sa også igår at jeg syntes hun er veldig bra og jeg syntes det var verdt og satset på. Har vært veldig åpen og ærlig hele veien, noe hu aldri har vært borti før. Muligheter for at det er håp senere? Hvis vi ikke snakker sammen på en stund nå? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun forteller også at det er den hyggeligste kvelden hun har hatt med meg. Og vi har bare hatt positive opplevelser. Og hun mente at hun var mer forvirra nå.

Skrevet

Vanskelig å si. Har vært der selv, og det er bare den personen det gjelder som sitter med fasiten. 

Hvis du er forelska så er det jo vondt å akseptere at det kanskje ikke blir noe mer. Der har du meg, de siste 2 månedene. Nå har jeg endelig godtatt det, etter minimalt med kontakt i hele januar og februar. Skjønner at det er slutt, og har sluttet å dyrke et fåfengt håp.

Anonymkode: c74fd...7fb

Skrevet

Kommer ikke til å ta noe kontakt nå. Forhåpentligvis vil mennesker reagere på kontraster :) 

Skrevet

Vil hun kun ha kontakt på snap en stund fremover, var det det hun mente? I så fall tenker jeg at det er en feig måte å si at hun ikke vil mer.

Jeg har vært borti et par menn som har vært på samme måten, at de har gitt tydelig uttrykk for hvor bra alt er, at de ikke har hatt det bedre noen gang... og så er det akkurat som om de får akutt panikk og kutter kontakten. Den ene fikk jeg i prat noen år senere, han bekreftet det jeg trodde, at han hadde vært redd for å bli for nær, redd for å bli såret, redd for at det ikke kunne være så bra. Så det var lettere å bryte enn å tørre å gjøre seg sårbar. Er det slik er det ikke mye du kan gjøre, hun må finne ut av ting selv. Er hun redd for å forplikte seg eller for å føle for mye, da er dette ting du ikke kan gjøre noe med, hun må finne ut av hva som hindrer henne. Er hun ikke interessert nok likevel så kan du heller ikke gjøre noe.

Anonymkode: 91a07...344

Skrevet

Hu ville ha litt kontakt på snap. For å høre mest hvordan det går etc. Jeg sa at det ikke var vits. Meldte at det å være enten eller. Og at hun ikke må være redd for å ta kontakt

Skrevet

Ja, det var konkret. Og jeg syns du gjorde rett. Jeg vågde ikke å være så striks, jeg har liksom hatt en åpen dør hele tiden, og det har bare gått ut over meg selv. Det førte til at jeg gikk og ventet på meldinger uten stans. Men det kom jo nesten aldri noe.

Anonymkode: c74fd...7fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...