Gå til innhold

Så dum jeg er!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt pause fra samboer nå og flørtet litt med en annen imellatida som jeg virkelig trodde var «the one»!vi har en lang historie fra tidligere😏Vell....nå ser jeg andre sider av han og tenker; fillern så teit jeg har vært!Jeg vil det skal fikse seg mellom meg og samboer og håper det lar seg gjøre.

vi var begge enige om pause, vi kom ikke overens lengre, bare uenigheter og mye hinder.Men gresset er jammen ikke grønnere, selv om man tror det så inderlig....(jeg kunna gifta meg med han....)

Anonymkode: 3d500...99f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...