Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Har hatt pause fra samboer nå og flørtet litt med en annen imellatida som jeg virkelig trodde var «the one»!vi har en lang historie fra tidligere😏Vell....nå ser jeg andre sider av han og tenker; fillern så teit jeg har vært!Jeg vil det skal fikse seg mellom meg og samboer og håper det lar seg gjøre. vi var begge enige om pause, vi kom ikke overens lengre, bare uenigheter og mye hinder.Men gresset er jammen ikke grønnere, selv om man tror det så inderlig....(jeg kunna gifta meg med han....) Anonymkode: 3d500...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå