Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Jeg har min første time hos psykiatrisk sykepleier ved dps i morgen. Noen som vil fortelle hva jeg kan vente meg? Jeg har fylt ut et skjema med div opplysninger. Jeg er henvist for bearbeidelse av sorg og for å finne kognitive metoder for å finne roen. Anonymkode: bfdbb...318
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Åh.. jeg er i samme situasjon og følger derfor tråden din. Har første time på DPS på onsdag (med psykolog spesialist), og jeg gruer meg.. Anonymkode: 7f330...e8b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2019 #4 Skrevet 5. mars 2019 Første timen handler om å bli kjent, få hvite hva du sliter med og hva du ønsker å få hjelp til. Masse forskjellige spørsmål. Ingenting å grue seg til Har du fått tilbud om sorgstøtte da? Det finnes egne sentre hvor man får gå individuelt og i gruppe med andre som har opplevd lignende tap av en nær. Jeg kan anbefale det, gikk der selv da jeg mistet mannen. Ved Ahus heter det senter for sorgstøtte, trenger henvisning fra fastlege og tilbudet er gratis. Anonymkode: 0855f...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå