Gå til innhold

Første konsultasjon ved DPS


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har min første time hos psykiatrisk sykepleier ved dps i morgen. Noen som vil fortelle hva jeg kan vente meg? Jeg har fylt ut et skjema med div opplysninger. 

Jeg er henvist for bearbeidelse av sorg og for å finne kognitive metoder for å finne roen. 

Anonymkode: bfdbb...318

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh.. jeg er i samme situasjon og følger derfor tråden din.

Har første time på DPS på onsdag (med psykolog spesialist), og jeg gruer meg..

Anonymkode: 7f330...e8b

Skrevet

Dytter litt 🥰

Anonymkode: bfdbb...318

Skrevet

Første timen handler om å bli kjent, få hvite hva du sliter med og hva du ønsker å få hjelp til. Masse forskjellige spørsmål. Ingenting å grue seg til :)

Har du fått tilbud om sorgstøtte da? Det finnes egne sentre hvor man får gå individuelt og i gruppe med andre som har opplevd lignende tap av en nær. Jeg kan anbefale det, gikk der selv da jeg mistet mannen. Ved Ahus heter det senter for sorgstøtte, trenger henvisning fra fastlege og tilbudet er gratis.

Anonymkode: 0855f...cc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...