Gå til innhold

Hva kan dette være tro. Ppilleskift, blødning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk på p-pillene marvelon helt til 18. februar. Begynte da på cerazette og gjorde det feil i oppstartfasen, tok alle placebotablettene før jeg startet på cerazette. 

Har samleie regelmessig. Men på lørdag og søndag kom det brunt utflod etter samleie. Og idag blør jeg. Hadde mensensmerter i starten, litt merkelige. Men nå ingenting, og blødningen har begynt å avta.

Hva kan dette være? Rot pga skifet? Skal ikke ha mensen før om 10 dager. 

Anonymkode: db0e2...606

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cerazette har bare et hormon (nesten som en minipille) så du kan fint oppleve litt hormonforstyrrelser i forbindelse med bytte.

Jeg personlig kunne ikke bruke cerazette pga småblødninger, jeg spottet uten mål og mening gjennom hele måneden i nesten et halvt år, da gav jeg opp.

Ikke sikkert du opplever det samme altså, ville nok gitt det noen måneder for å la kroppen venne seg til de nye pillene, men som sagt ikke rart du opplever noe krøll.

Anonymkode: 7f211...b96

Skrevet

Høres ut som mellomblødning(?)

Ufarlig, men hvis det ikke avtar, snakk med lege. Mulig den typen ikke er for deg.

Anonymkode: d5253...244

Skrevet

Jeg tror jeg småblødde i tre måneder før jeg fikk nok av cerazette. Ble helt flat humøret også, aldri glad, men ofte nedstemt. Heldigvis virker det forskjellig på ulike mennesker, men jeg vil fortelle deg det, sånn at du følger med litt. Det er ikke alltid man tenker på at det er p-pillen sin skyld at man ikke har det bra. 

Har en kollega som bruker cerazette, og hun er veldig fornøyd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...