Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 "Hvis du ikke gir meg dokumentet, så skal jeg komme hjem til deg å "riste det ut av deg"". Er dette en trussel? Anonymkode: 52af8...800
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Det kommer helt an på hvem som sier det og hva det handler om... Det kan helt klart være en trussel, men det kan også være helt uskyldig om søsteren din sier det om et dokument som slett ikke er noe alvorlig. Anonymkode: c2f13...7e3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 I hvilken sammenheng er det sagt og hvilken relasjon har de to? Det kan absolutt være en trussel, men det kommer som sagt an på relasjonen og sammenhengen. Føler du at du er blitt truet, Hi? Anonymkode: 75f3f...111
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #4 Skrevet 4. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: "Hvis du ikke gir meg dokumentet, så skal jeg komme hjem til deg å "riste det ut av deg"". Er dette en trussel? Anonymkode: 52af8...800 Ja. Anonymkode: ed247...1c3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #5 Skrevet 4. mars 2019 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: I hvilken sammenheng er det sagt og hvilken relasjon har de to? Det kan absolutt være en trussel, men det kommer som sagt an på relasjonen og sammenhengen. Føler du at du er blitt truet, Hi? Anonymkode: 75f3f...111 Med mindre det er en spøk:Konteksten og relasjonen kan si oss noe om årsaken til trusselen- men en trussel er det like fullt. Anonymkode: ed247...1c3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #6 Skrevet 4. mars 2019 Setningen ble sagt av en mann som til stadighet sender meg ubehagelige meldinger. Jeg har blokkert personen for lenge siden men av en eller annen grunn, kommer han gjennom på mobilsvar. Dokumentet han ber om finnes ikke engang, så han ønsker kun å lage krøll. Anonymkode: 52af8...800
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #7 Skrevet 4. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Med mindre det er en spøk:Konteksten og relasjonen kan si oss noe om årsaken til trusselen- men en trussel er det like fullt. Anonymkode: ed247...1c3 Det var nettopp for å ta høyde for at det kunne være en spøk at jeg sa det kom an på relasjon og situasjon. Er enig i at det er en trussel så lenge ikke begge er enige i at det er en spøk. Anonymkode: 75f3f...111
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #8 Skrevet 4. mars 2019 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Setningen ble sagt av en mann som til stadighet sender meg ubehagelige meldinger. Jeg har blokkert personen for lenge siden men av en eller annen grunn, kommer han gjennom på mobilsvar. Dokumentet han ber om finnes ikke engang, så han ønsker kun å lage krøll. Anonymkode: 52af8...800 Det er en melding du i så fall tar med til politiet og tar opp problemstillingen der. Du blir trakassert av en mann, det er ulovlig. Når han nå i tillegg har kommet med en trussel, da må DU ta det og deg selv nok på alvor og gå videre med dette. Hvis dette dokumentet er noe som kun har vært inni hans hode, da tyder jo det på at han heller ikke er helt tilregnelig, og da er han enda farligere. Politiet i morgen! Anonymkode: 75f3f...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå