Gå til innhold

Hva bruker dere medlemsbonusen på? (Coop)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir jo fort noen kroner, men jeg er usikker på hva jeg skal gjøre med det. Handle? Spare?

Anonymkode: 1038f...b30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma betalte konfirmasjonen. Kan re lurt å spare de til slike annledniger. 😊

Anonymkode: b1f9a...8f9

Skrevet

De går inn på matkontoen igjen, greit å ha litt å gå på der til måneder med mye bursdager eller andre ting som gjør at man bruker litt mer enn planlagt.

Anonymkode: fc1cc...889

Skrevet

Står der i tilfelle regnversdagar. Samme rente som i banken, kan like godt berre bli verande på medlemskontoen som ein ekstra buffer.

Skrevet

I mitt tilfelle gikk de direkte til tannlege ....

Anonymkode: 0a1e3...5f2

Skrevet

Har stått i noen år nå. Fikk en gledelig overraskelse da årsoppgaven kom for der står det at jeg har ca 10.000 på kontoen! Yey!! Vet ikke hva jeg skal bruke pengene på..

Anonymkode: f6209...50b

Skrevet

Vi pleier å ta de ut i januar, da har vi alltid lite penger, så da kjøper mat og dagligvarer for pengene. 

Anonymkode: 0c5e6...25b

Skrevet

Jeg bruker å spare de til dårligere tider. Sist jeg brukte de var da kjøleskapet tok kvelden lillejulaften. Kjøpte både nytt kjøleskap og ny fryser. 

I år blir jeg nødt å ta hull på kontoen i forbindelse med baksmell (På grunn av samlivsbrudd).

Å så er det bare å begynne på nytt 😀👍 Syntes det hørtest bra ut å bruke til konfirmasjonen.

Anonymkode: c94b3...d27

Skrevet

De bare står der, aldri tatt ut noensinne.  Men skal sier at jeg handler lite på Coop så er heller ikke mer enn 5-6000,- der. 

Anonymkode: 702aa...7b7

Skrevet

Har tatt de ut og brukt ved behov, en stund siden nå, har for øvrig konfirmant neste vår, det var kanskje ikke så dumt å la de stå der til da, husker ikke hva vi har inne på den nå, kanskje 5-6 tusen.

Anonymkode: 404c8...d90

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De bare står der, aldri tatt ut noensinne.  Men skal sier at jeg handler lite på Coop så er heller ikke mer enn 5-6000,- der. 

Anonymkode: 702aa...7b7

Husk at du får bonus på bensin, forsikring og strøm også om du har noen av selskapene de samarbeider med. Da må du i tilfelle passe på å få bonusen, altså si ifra at du også er coop-medlem.

Anonymkode: fc1cc...889

Skrevet

De står der urørt, og det har de gjort i en årrekke. Synes det gir så lite avkastning at jeg ikke følger med hvor mye jeg har der, annet enn når selvangivelsen kommer. Ikke mange kronene det øker fra år til år.

Anonymkode: 705c4...c58

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De står der urørt, og det har de gjort i en årrekke. Synes det gir så lite avkastning at jeg ikke følger med hvor mye jeg har der, annet enn når selvangivelsen kommer. Ikke mange kronene det øker fra år til år.

Hvis man bruker copp som hovedmatbutikk, så øker det jevnt og trutt, men om man ikke bruker det, men pengene bare står der og renter seg, så er det ikke mange kronene det øker.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man bruker copp som hovedmatbutikk, så øker det jevnt og trutt, men om man ikke bruker det, men pengene bare står der og renter seg, så er det ikke mange kronene det øker.

Klar over det. Handler vel 40 prosent på Coop og 60 på Spar . Liker bedre trumfsystemet på Spar. Men det er jo ok med de Coopkronene som bare står der, kommer nok godt med en gang selv om det ikke blir mye.

Skrevet

Overfører til min konto.

Anonymkode: 1d7e8...314

Skrevet

Hvor mye får dere hvor ofte? 

Anonymkode: edf8a...489

Skrevet

Jeg tok nettopp ut 4000 kr til en langhelg med barna mine. 

Kjekke penger som jeg ikke har regnet med. 

Anonymkode: 8faca...f49

Skrevet

Handlee kun på coop, på 2,5 år har vi fått inn 12000kr. Spares til konfirmasjonsdagen 👍

Anonymkode: b6b75...da5

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Handlee kun på coop, på 2,5 år har vi fått inn 12000kr. Spares til konfirmasjonsdagen 👍

Anonymkode: b6b75...da5

Den summen kun på kolonialvarer? 

Jeg handler nok 95 % på Coop og får ca 2000 i bonus pr år 😳 

Er dere en stor familie?

Skrevet
På 4.3.2019 den 22.09, Anonym bruker skrev:

Er dere en stor familie?

Hjelp, enig i at dette var mye. Jeg handler kun på Coop, og jeg får like i underkant av 2000 i året... 

Anonymkode: 1038f...b30

Skrevet

Jeg tar ut både Coop bonus og trumf bonus en gang i året og putter inn som en ekstra sum på sparekontoen til barnet vårt. Grei ekstrasparing som ellers bare ville gått i det store sluket.

Anonymkode: d3096...f4e

Skrevet
På 4.3.2019 den 22.09, Anonym bruker skrev:

Er dere en stor familie?

Kanskje hun regnet med alt de får på coop kortet, ikke bare fra matbutikker

Anonymkode: 2afcf...bbc

Skrevet

Overføres til barnets sparekonto 

Anonymkode: f306b...23c

Skrevet

De forskjellige samvirkelaget kan ha forskjellig kjøpeutbytte. Man er garantert minimum 1 % kjøpeutbytte på det man bruker, men noen samvirkelag kan ha mer. Jeg husker da vi bodde i Longyearbyen så hadde de 3 % kjøpeutbytte, men det tok tid før jeg skjønte at jeg måtte bytte samvirkelag for å få det (for jeg hadde jo medlemskap fra der vi bodde tidligere). Så da triplet vi jo kjøpeutbytte neste år. Ble mye penger det! Så hvis du flytter kan det lønne seg og flytte samvirkelag også.

I tillegg kommer det man bruker utenom som bensin etc. Jeg har merket det veldig godt etter at vi fikk større kjøpeutbytte fra frukt og grønt, bare i fjor fikk jeg 1200 fra det.

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De forskjellige samvirkelaget kan ha forskjellig kjøpeutbytte. Man er garantert minimum 1 % kjøpeutbytte på det man bruker, men noen samvirkelag kan ha mer. Jeg husker da vi bodde i Longyearbyen så hadde de 3 % kjøpeutbytte, men det tok tid før jeg skjønte at jeg måtte bytte samvirkelag for å få det (for jeg hadde jo medlemskap fra der vi bodde tidligere). Så da triplet vi jo kjøpeutbytte neste år. Ble mye penger det! Så hvis du flytter kan det lønne seg og flytte samvirkelag også.

I tillegg kommer det man bruker utenom som bensin etc. Jeg har merket det veldig godt etter at vi fikk større kjøpeutbytte fra frukt og grønt, bare i fjor fikk jeg 1200 fra det.

Hva mener du med flytte samvirkelag?

Anonymkode: 2afcf...bbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...