Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Som regel er det for folk over 25 år. Disse guttene det gjelder vil jeg gjette er 27? Eventuelt på min alder (29). De oppfører seg som fjortenåringer! Sitter og skriker og ler høylytt i timen så jeg ikke hører mine egne tanker engang. Ler av skikkelig barnslige ting. Bråker og herjer. Det er ekstremt forstyrrende for meg, og de er verst hvis læreren er ute av rommet. Min erfaring med sånne umodne gutter som det der er at de ikke hører på jenter hvis de sier ifra. Anonymkode: 8ad13...b11
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Etnisk norske? Anonymkode: cb4ef...284 God mix tror jeg. Men snakker jo helt norsk og virker helt norske. Hvordan det!? Anonymkode: 8ad13...b11
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #4 Skrevet 4. mars 2019 Ikke uvanlig i heletatt. Gått voksenopplæring selv og opplevd slik oppførsel fra gutter, og at jentene også har lagd gjenger på skolen. Trodde virkelig det hørte ungdomskolen til, men vistnok ikke. Anonymkode: a5880...b58
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #5 Skrevet 4. mars 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke uvanlig i heletatt. Gått voksenopplæring selv og opplevd slik oppførsel fra gutter, og at jentene også har lagd gjenger på skolen. Trodde virkelig det hørte ungdomskolen til, men vistnok ikke. Anonymkode: a5880...b58 Hehe.. nei, noen vokser vel aldri opp. Bare de er stille så skal jeg ikke bry meg Anonymkode: 8ad13...b11
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #6 Skrevet 4. mars 2019 Snakk med lærer, at det er et problem at disse bråker så mye. Lærer bør da ta dem for seg. Anonymkode: 8c3e5...46e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #7 Skrevet 4. mars 2019 7 hours ago, Anonym bruker said: Etnisk norske? Anonymkode: cb4ef...284 Hva er det du sikter til? Mener du at etniske norske er så mye bedre en ikke etniske? Eller mener du at ikke etniske er bedre en etniske? Uff så mange fordomsfulle mennesker såm sitter her på forumet men det er jo lett det for enkelte siden det er mulig og være anonym her så tror enkelte at de kan både dirskriminere og kritisere. Anonymkode: b82f9...d52
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #8 Skrevet 4. mars 2019 Det er vel en grunn til at noen behøver voksenopplæring ... Anonymkode: 9e408...06d
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #9 Skrevet 4. mars 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Etnisk norske? Anonymkode: cb4ef...284 Merkelig spørsmål. Jeg jobber i voksenopplæring, underviser helt nylig bosatte flyktninger i norsk. De er en drøm å jobbe med. Viser respekt, holder munn i timene og gjør det jeg sier. Anonymkode: 7c2b5...974
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2019 #10 Skrevet 5. mars 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Merkelig spørsmål. Jeg jobber i voksenopplæring, underviser helt nylig bosatte flyktninger i norsk. De er en drøm å jobbe med. Viser respekt, holder munn i timene og gjør det jeg sier. Anonymkode: 7c2b5...974 Jeg gjør det samme, og er enig. En drøm å jobbe med Anonymkode: 3d59e...375
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2019 #11 Skrevet 5. mars 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er vel en grunn til at noen behøver voksenopplæring ... Anonymkode: 9e408...06d er nok det gitt. men synd når de ØDELEGGER for andre Anonymkode: 8ad13...b11
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2019 #12 Skrevet 5. mars 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Merkelig spørsmål. Jeg jobber i voksenopplæring, underviser helt nylig bosatte flyktninger i norsk. De er en drøm å jobbe med. Viser respekt, holder munn i timene og gjør det jeg sier. Anonymkode: 7c2b5...974 Tror de da havner i en annen kategori enn den Hi sikter til. På voksenopplæring for flyktninger er de jevnt over eldre, jeg har jobbet med enslig mindreårige flyktninger, og de er som dere sier en drøm og jobbe med. Høfligere og hyggeligere barn skal man lete lenge etter. De er ofte mye høfligere enn norske barn mot voksne. Men hi, «gutter» i 20-27 års alderen er slitsomme. Jeg går på fagskole med en overvekt av gutter i den alderen. I tillegg er det nok en generasjonsgreie. De som er i den alderen (gen Z) har vokst opp med at det er helt normalt med silikon, fillers og paradise hotell. Min opplevelse er at de har et annet kvinnesyn enn millenials og generasjonene før dem. Det er små ting de ikke forstår eller ting de gjør som ikke folk i generasjonen før dem ville gjort. Noe som muligens kan forklare hvorfor de ikke hører på deg. Men gen Z er en brautende og selvsentrert generasjon. Jeg har noen helt ekstreme tilfeller i klassen min. Anonymkode: 036e7...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå