Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #1 Skrevet 4. mars 2019 Jeg og samboer har gjort det slutt, men vi er usikre begge to om dette ble riktig. Jeg er enda mer i tvil pga en god venn fra før jeg møtte samboer har dukket opp og vi har kontakt.Vi har vært på hils i alle år da vi bor på samme plass, men nå er det mld.og besøk.Det har alltid ligget ulmende følelser for han og han påstår det er gjensidig, MEN hvordan vet jeg at han er seriøs(han var litt player før:...men altså det er nå 20 år siden så vi begge er jo blitt voksne!).... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hjernen sier gå tilbake til barnefar for unga ikke skal lide, mens hjertet vil prøve noe annet.... kommer jeg til å angre hele livet på at jeg velger bort han som det har ulmet for i alle år....er gresset grønnere der?NOE er det siden vi begge har tenkt på hverandre i alle år. Anonymkode: fdcf5...7f3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #2 Skrevet 4. mars 2019 Du kommer til å angre hele livet på at du valgte en player fremfor familien. Anonymkode: cbe91...e76
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #3 Skrevet 4. mars 2019 Velg deg selv! Ikke gå rett fra et forhold til det neste, vær alene en stund. Finn ut hvem du er, hva du vil osv. En ny (eller gammel) mann kan du si til deg selv at ligger minst et år frem i tid, da har du nok funnet ut av det tenker jeg. Savner du eksen eller vil du videre. Anonymkode: ea6cb...f25
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #4 Skrevet 4. mars 2019 Takk for svar😊Tror ikke han er player nå da, han har vært i fast forhold og har barn.Jeg setter pris på alle svar jeg får😊Er bare så redd for å velge feil..... Anonymkode: fdcf5...7f3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #5 Skrevet 4. mars 2019 Ingen av oss her inne vet hva som er riktig eller feil. Du må kjenne etter selv. Og spør deg selv, hva så om jeg velger feil? Det gjør da ingenting. Rist det av deg og gå videre. Anonymkode: 73037...353
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #6 Skrevet 4. mars 2019 Du kan vel være på flørtern med han nye en stund før du bestemmer deg. Du kan jo være singel også. Jeg bytta mann for 3 år siden etter 2 lange forhold med barn. Har gått helt fint de😊😉 Hadde jeg blitt singel nå i en alder av 33 så hadde jeg vert singel og levd livet annen hver helg😅 Anonymkode: d099e...21c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå