Gå til innhold

Er jeg fisefin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde besøk, nær familie. Vi skulle spise middag. Min samboer kniper på kviser og river litt i tåneglene (går som regel uten sokker inne). Jeg syns sånt er ekkelt. Flere? Eller er jeg fisefin ?

Anonymkode: 1cb0e...52b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg faktisk hadde blitt en eks av meg. Jeg forventer at den jeg deler livet mitt med har et minste minimum av normal folkeskikk.

Anonymkode: 8bc62...0e4

Skrevet

Det er dritekkelt

Anonymkode: 6b3c2...4a5

Skrevet

Så godt å høre! Svigermor sa at jeg må ta han sånn som han er. Greit nok. Men det var ekkelt. Så godt å høre at jeg ikke er alene om å synest det

Skrevet

Ta han sånn som han er?!! Svigermor burde skamme seg... Hva faen er det hun har oppdratt?!

Anonymkode: 92c27...ee6

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så godt å høre! Svigermor sa at jeg må ta han sånn som han er. Greit nok. Men det var ekkelt. Så godt å høre at jeg ikke er alene om å synest det

Åh, hjelpes. Med en slik svigermor i tillegg tror jeg du risikerer å starte maaaange frustrerte tråder her i årene som kommer. Sønnen hennes eier ikke folkeskikk og oppfører seg som en uoppdragen guttunge.

Jeg vil tro det ikke er bare på dette punktet du er frustrert i forholdet?

Skrevet

Om svigermor sier sånt, så vet du hvorfor han er som han er🙈 Null oppdragelse hjemmefra, og det kan virke som at du kommer til å få litt av en jobb å gjøre han noenlunde oppegående og presentabel.. 

Anonymkode: 308c8...88d

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta han sånn som han er?!! Svigermor burde skamme seg... Hva faen er det hun har oppdratt?!

Enig med deg! 

Anonymkode: b9454...542

Skrevet

Ekkelt og udannet. Huff...

Anonymkode: e3bc9...b20

Skrevet

Jeg blir kvalm bare av å lese om det. Noen ting holder man seg til badet med. Klipping eller draing av negler gjør man på badet, samme med å klemme på kviser. Jeg er kanskje hakket ømfintelig, men her får værsegod samboer gå på badet når han pusser tenner og bruker q-tips også. Tannpirkere står også pent på badet!

Anonymkode: 47895...db8

Skrevet

Grøss! Du er helt normal. Mannen din, derimot, og familien hans...? 

Det kan jo være uvaner som han ikke tenker over, slutter han hvis du kommenterer hvor ekkelt det er? 

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi hadde besøk, nær familie. Vi skulle spise middag. Min samboer kniper på kviser og river litt i tåneglene (går som regel uten sokker inne). Jeg syns sånt er ekkelt. Flere? Eller er jeg fisefin ?

Det hadde han ikke fått gjort så jeg så det uten besøk heller. Det der hører badet til med håndvask etterpå. 

Anonymkode: 34be2...86e

Skrevet

Både kviseklemming og klåing på negler og føtter hører badet tid, det vet til og med ungene her i huset altså. Helt greit å gjøre det, men ikke i sofaen, ved bordet e.l. og slett ikke foran gjester.

Det har ikke noe med å "ta han som han er" å gjøre i det hele tatt, det har med folkeskikk å gjøre. To veldig forskjellige ting.

Anonymkode: bedc2...bfa

Skrevet
10 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Grøss! Du er helt normal. Mannen din, derimot, og familien hans...? 

Det kan jo være uvaner som han ikke tenker over, slutter han hvis du kommenterer hvor ekkelt det er? 

Han slutter. Men blir sur. Godt å høre at jeg er normal 😊😊

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det hadde han ikke fått gjort så jeg så det uten besøk heller. Det der hører badet til med håndvask etterpå. 

Anonymkode: 34be2...86e

Er så utrolig enig 

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Både kviseklemming og klåing på negler og føtter hører badet tid, det vet til og med ungene her i huset altså. Helt greit å gjøre det, men ikke i sofaen, ved bordet e.l. og slett ikke foran gjester.

Det har ikke noe med å "ta han som han er" å gjøre i det hele tatt, det har med folkeskikk å gjøre. To veldig forskjellige ting.

Anonymkode: bedc2...bfa

Ja! Uten tvil. Er så godt å høre at vi er flere som reagerer 

Skrevet

Æsj! Du er ikke fisefin, mannen din derimot er en gris. Svigermor og, som synes dette er helt ok. 

Skrevet
22 hours ago, Anonym bruker said:

Nå er jeg faktisk lei skyld-på-mor-kortet. Dette er ikke svigermors eller noen andres skyld, han får ta det helt på egen kappe.

Kjempeekkelt og helt uakseptabelt av mannen din, HI!

Anonymkode: 36ad9...5db

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er jeg faktisk lei skyld-på-mor-kortet. Dette er ikke svigermors eller noen andres skyld, han får ta det helt på egen kappe.

Kjempeekkelt og helt uakseptabelt av mannen din, HI!

Anonymkode: 36ad9...5db

Tja, med den holdningen svigermor her har så er det vel veldig opplagt at hun har sviktet i oppdragelsen av sønnen. Men enig i at det ikke bør brukes som en unnskyldning, for han er en voksen mann, han bør ha lært seg sosiale koder og han bør ta hensyn til sine omgivelser og vise andre respekt. Det burde være helt unødvendig å be en voksen mann slutte å pille på tånegler og kviser ved middagsbordet.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tja, med den holdningen svigermor her har så er det vel veldig opplagt at hun har sviktet i oppdragelsen av sønnen. Men enig i at det ikke bør brukes som en unnskyldning, for han er en voksen mann, han bør ha lært seg sosiale koder og han bør ta hensyn til sine omgivelser og vise andre respekt. Det burde være helt unødvendig å be en voksen mann slutte å pille på tånegler og kviser ved middagsbordet.

Har dine foreldre sagt til deg at du ikke skal pille på tåneglene og kviser ved middagsbordet, eller er det noe du skjønner selv?

Anonymkode: 6b3c2...4a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...