Anonym bruker Skrevet 3. mars 2019 #1 Skrevet 3. mars 2019 Vi hadde besøk, nær familie. Vi skulle spise middag. Min samboer kniper på kviser og river litt i tåneglene (går som regel uten sokker inne). Jeg syns sånt er ekkelt. Flere? Eller er jeg fisefin ? Anonymkode: 1cb0e...52b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2019 #2 Skrevet 3. mars 2019 Det tror jeg faktisk hadde blitt en eks av meg. Jeg forventer at den jeg deler livet mitt med har et minste minimum av normal folkeskikk. Anonymkode: 8bc62...0e4
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2019 #4 Skrevet 3. mars 2019 Så godt å høre! Svigermor sa at jeg må ta han sånn som han er. Greit nok. Men det var ekkelt. Så godt å høre at jeg ikke er alene om å synest det Anonymkode: 1cb0e...52b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2019 #5 Skrevet 3. mars 2019 Ta han sånn som han er?!! Svigermor burde skamme seg... Hva faen er det hun har oppdratt?! Anonymkode: 92c27...ee6
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2019 #6 Skrevet 3. mars 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så godt å høre! Svigermor sa at jeg må ta han sånn som han er. Greit nok. Men det var ekkelt. Så godt å høre at jeg ikke er alene om å synest det Anonymkode: 1cb0e...52b Åh, hjelpes. Med en slik svigermor i tillegg tror jeg du risikerer å starte maaaange frustrerte tråder her i årene som kommer. Sønnen hennes eier ikke folkeskikk og oppfører seg som en uoppdragen guttunge. Jeg vil tro det ikke er bare på dette punktet du er frustrert i forholdet? Anonymkode: 8bc62...0e4
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2019 #7 Skrevet 3. mars 2019 Om svigermor sier sånt, så vet du hvorfor han er som han er🙈 Null oppdragelse hjemmefra, og det kan virke som at du kommer til å få litt av en jobb å gjøre han noenlunde oppegående og presentabel.. Anonymkode: 308c8...88d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2019 #8 Skrevet 3. mars 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ta han sånn som han er?!! Svigermor burde skamme seg... Hva faen er det hun har oppdratt?! Anonymkode: 92c27...ee6 Enig med deg! Anonymkode: b9454...542
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #9 Skrevet 4. mars 2019 Ekkelt og udannet. Huff... Anonymkode: e3bc9...b20
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #10 Skrevet 4. mars 2019 Jeg blir kvalm bare av å lese om det. Noen ting holder man seg til badet med. Klipping eller draing av negler gjør man på badet, samme med å klemme på kviser. Jeg er kanskje hakket ømfintelig, men her får værsegod samboer gå på badet når han pusser tenner og bruker q-tips også. Tannpirkere står også pent på badet! Anonymkode: 47895...db8
the amazing spidermamma Skrevet 4. mars 2019 #11 Skrevet 4. mars 2019 Grøss! Du er helt normal. Mannen din, derimot, og familien hans...? Det kan jo være uvaner som han ikke tenker over, slutter han hvis du kommenterer hvor ekkelt det er?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #12 Skrevet 4. mars 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi hadde besøk, nær familie. Vi skulle spise middag. Min samboer kniper på kviser og river litt i tåneglene (går som regel uten sokker inne). Jeg syns sånt er ekkelt. Flere? Eller er jeg fisefin ? Anonymkode: 1cb0e...52b Det hadde han ikke fått gjort så jeg så det uten besøk heller. Det der hører badet til med håndvask etterpå. Anonymkode: 34be2...86e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #13 Skrevet 4. mars 2019 Både kviseklemming og klåing på negler og føtter hører badet tid, det vet til og med ungene her i huset altså. Helt greit å gjøre det, men ikke i sofaen, ved bordet e.l. og slett ikke foran gjester. Det har ikke noe med å "ta han som han er" å gjøre i det hele tatt, det har med folkeskikk å gjøre. To veldig forskjellige ting. Anonymkode: bedc2...bfa
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #14 Skrevet 4. mars 2019 10 timer siden, the amazing spidermamma skrev: Grøss! Du er helt normal. Mannen din, derimot, og familien hans...? Det kan jo være uvaner som han ikke tenker over, slutter han hvis du kommenterer hvor ekkelt det er? Han slutter. Men blir sur. Godt å høre at jeg er normal 😊😊 Anonymkode: 1cb0e...52b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #15 Skrevet 4. mars 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det hadde han ikke fått gjort så jeg så det uten besøk heller. Det der hører badet til med håndvask etterpå. Anonymkode: 34be2...86e Er så utrolig enig Anonymkode: 1cb0e...52b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #16 Skrevet 4. mars 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Både kviseklemming og klåing på negler og føtter hører badet tid, det vet til og med ungene her i huset altså. Helt greit å gjøre det, men ikke i sofaen, ved bordet e.l. og slett ikke foran gjester. Det har ikke noe med å "ta han som han er" å gjøre i det hele tatt, det har med folkeskikk å gjøre. To veldig forskjellige ting. Anonymkode: bedc2...bfa Ja! Uten tvil. Er så godt å høre at vi er flere som reagerer Anonymkode: 1cb0e...52b
frk Nilsen Skrevet 4. mars 2019 #17 Skrevet 4. mars 2019 Æsj! Du er ikke fisefin, mannen din derimot er en gris. Svigermor og, som synes dette er helt ok.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #18 Skrevet 4. mars 2019 22 hours ago, Anonym bruker said: Ta han sånn som han er?!! Svigermor burde skamme seg... Hva faen er det hun har oppdratt?! Anonymkode: 92c27...ee6 Nå er jeg faktisk lei skyld-på-mor-kortet. Dette er ikke svigermors eller noen andres skyld, han får ta det helt på egen kappe. Kjempeekkelt og helt uakseptabelt av mannen din, HI! Anonymkode: 36ad9...5db
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #19 Skrevet 4. mars 2019 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå er jeg faktisk lei skyld-på-mor-kortet. Dette er ikke svigermors eller noen andres skyld, han får ta det helt på egen kappe. Kjempeekkelt og helt uakseptabelt av mannen din, HI! Anonymkode: 36ad9...5db Tja, med den holdningen svigermor her har så er det vel veldig opplagt at hun har sviktet i oppdragelsen av sønnen. Men enig i at det ikke bør brukes som en unnskyldning, for han er en voksen mann, han bør ha lært seg sosiale koder og han bør ta hensyn til sine omgivelser og vise andre respekt. Det burde være helt unødvendig å be en voksen mann slutte å pille på tånegler og kviser ved middagsbordet. Anonymkode: 8bc62...0e4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2019 #20 Skrevet 5. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tja, med den holdningen svigermor her har så er det vel veldig opplagt at hun har sviktet i oppdragelsen av sønnen. Men enig i at det ikke bør brukes som en unnskyldning, for han er en voksen mann, han bør ha lært seg sosiale koder og han bør ta hensyn til sine omgivelser og vise andre respekt. Det burde være helt unødvendig å be en voksen mann slutte å pille på tånegler og kviser ved middagsbordet. Anonymkode: 8bc62...0e4 Har dine foreldre sagt til deg at du ikke skal pille på tåneglene og kviser ved middagsbordet, eller er det noe du skjønner selv? Anonymkode: 6b3c2...4a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå