Gå til innhold

Bring eller PostNord eller andre som bringer kake til stort selskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha et stort selskap snart og skal bestille en kake fra et lite bakeri. De har ikke mulighet til å levere kaken. Vi har liten mulighet til å hente kaken. Kan man bruke bring eller andre til å hente kaken og levere dette hjem til oss? Vi bor 40 min unna bakeriet. Noen som vet?

Anonymkode: 02514...cd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du kontakte ett budfirma der du bor. De kan frakte en ting fra a til b uten masse mellom stopp og det tar den tiden det tar å hente kaken og få den kjørt til deg. Posten, bring og postnord henter kaken, den må innom minst ett sorteringsanlegg og kommer frem tidligst dagen etter. De bringer ikke kun fra a til b. 

Evt legger du det ut på småjobber på finn.no. Jeg hadde nok heller betalt ett budfirma for å gjøre det, selv om det er dyrere da vet jeg at jobben hadde blitt gjort. Det koster nok litt, men du må jo nesten veie opp for hva du ønsker den dagen. 

Anonymkode: 3e78b...61f

Skrevet

Legg ut på Finn småjobber👍🌷

Anonymkode: 414b7...efe

Skrevet

Ja, legge på finn. Smart 👍 takk 😊

Anonymkode: 02514...cd8

Skrevet

Budfirma eller Finn er gode forslag, men jeg tror jeg ville brukt noen jeg kjenner.

Du kan jo legge det ut på facebook f.eks, spørre om noen du kjenner kunne tenke seg å frakte en kake fra A til B for en sum penger den og den datoen.

Anonymkode: 2ef9a...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...