Gå til innhold

Hva er ok mnd-penger for 12-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du? 

Lønn for husarbeid? Hva tenker du? 

Hvordan er det hos dere?! 

Anonymkode: 9d02c...89d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår 7. klassing får 75kr i uka, altså 300kr i måneden. Han har litt oppgaver som å ta ut søpla, og ellers ting vi spør om. Han sparer penger til gamingutstyr, så bruker ikke mye. Men ellers er pengene tenkt til kino med kompiser, et blad han har lyst på osv. Vi dekker alt annet. Kanskje vi øker i løpet av ungdomsskolen...

Anonymkode: 5b115...27a

Skrevet

Vår får 200kr

Anonymkode: a0bfd...8cb

Skrevet

200 kr, 50 kr i uken.

Anonymkode: fc5c2...f0c

Skrevet

200kr her og, bruker de på det han vil. Sparer og opp viss det er noe han absolutt ønsker seg.

Anonymkode: b03b0...67c

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva synes du? 

400

Anonymkode: b9d7d...d71

Skrevet

8 klassingen får 400,- pr mnd.

Har ikke faste arbeidsoppgaver bortsett fra rommet som skal være ryddig 1 gang i uka, men tømmer oppvaskmaskin og går ut med søpla når hun blir bedt om det.

Anonymkode: 88271...716

Skrevet

8.klassingen og først året videregående får opp til 500kr mnd (største er her annenhver uke), for å få maks sum må de være med å rydde og ha orden på EGET initiativ, blir trekt litt om det må mases mye. 

De er også barnevakt innimellom for 4 og 6 åringen, det er inkludert i mnd lønna.

Anonymkode: e6641...95a

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

200kr her og, bruker de på det han vil. Sparer og opp viss det er noe han absolutt ønsker seg.

Anonymkode: b03b0...67c

200 kr uka??

Anonymkode: 023a9...535

Skrevet

Min 8. klassing får 100 i uka, bruker til kantine, godis og litt sparing. 

Skrevet
On 3/3/2019 at 6:33 PM, Anonym bruker said:

Hva synes du? 

min får 1000 kr hver 1 i mnd, han vasker rommet, tar ut søppel. av oppvaskmaskinen, går tur med hunden og renser akvariet

Anonymkode: 4cf8b...92b

Skrevet

Min datter får 500kr i mnd. 

Hun lager matpakke, legger klær i skittentøydunken, går med søpla, dekker bordet og dekker av, rydder rommet, rydder håndkler og sengetøy som er ferdig vasket og brettet, sorterer skittentøyet sitt når jeg skal vaske klærne. 

Skrevet

Hvor mye penger de bør få kommer helt an på hva pengene må dekke. Min får 50 kr i uka til snop, sminke, kino med benner ol. Vi betaler klær, aktiviteter med familien og det meste annet.

Søsteren som er 2 år eldre får 800 kr mer i måneden, men hun må også betale alt av klær og sko selv.

Anonymkode: 4c323...4e0

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye penger de bør få kommer helt an på hva pengene må dekke. Min får 50 kr i uka til snop, sminke, kino med benner ol. Vi betaler klær, aktiviteter med familien og det meste annet.

Søsteren som er 2 år eldre får 800 kr mer i måneden, men hun må også betale alt av klær og sko selv.

Anonymkode: 4c323...4e0

Kino med benner hørtes skikkelig feil ut hehe

Anonymkode: 754f4...e2a

Skrevet
45 minutter siden, oslojente80 Mina f 07.09.06 skrev:

Min datter får 500kr i mnd. 

Hun lager matpakke, legger klær i skittentøydunken, går med søpla, dekker bordet og dekker av, rydder rommet, rydder håndkler og sengetøy som er ferdig vasket og brettet, sorterer skittentøyet sitt når jeg skal vaske klærne. 

leste bretter skittentøyet😅😱

Anonymkode: 03c9f...8d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...