Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 Barnet mitt er 14,5 år og nå tenker jeg at det er greit å få en fb konto. Men jeg ønsker ikke at hun skal kunne se alt jeg feks blir tagget i på fb eller feks ting jeg kommenterer på. Jeg ønsker egentlig ikke at hun skal se slukt på noen andre heller(allså vennene hun skal ha der). Årsaken til det er at selv om hun ved aldersgrense nå kan ha fb, så betyr det ikke at alt der er barnevennlig. Så, vet noen om dette er mulig å kontrollere/sperre for på noen vis? ☺️ Anonymkode: e541b...7ba
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 Du kan lære barnet opp i nettvett, og så selv oppføre deg på fb ved å tenke "ville jeg at mitt barn skulle sett dette?" når du skal kommentere etc. Utover det så kan noe sperres, feks ved at du selv legger henne til med begrenset tilgang til din profil. Men det kan du ikke kontrollere mtp hennes venner og venners venner. Anonymkode: 88375...7a6
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 Fb er utdatert.. Så jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for! Anonymkode: 92c1e...01c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Barnet mitt er 14,5 år og nå tenker jeg at det er greit å få en fb konto. Men jeg ønsker ikke at hun skal kunne se alt jeg feks blir tagget i på fb eller feks ting jeg kommenterer på. Jeg ønsker egentlig ikke at hun skal se slukt på noen andre heller(allså vennene hun skal ha der). Årsaken til det er at selv om hun ved aldersgrense nå kan ha fb, så betyr det ikke at alt der er barnevennlig. Så, vet noen om dette er mulig å kontrollere/sperre for på noen vis? ☺️ Anonymkode: e541b...7ba Jeg tenker at du heller bør slutte å skjerme barnet ditt fra alt mulig... Barnevennlig?? Hun er ikke et barn! Hva er du redd hun skal se egentlig? Anonymkode: d7b2c...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå