Gå til innhold

Hva tenker dere om syklusen min?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes jeg blør så uregelmessig og prøver å bli gravid :( 

C3E7258D-AB31-403F-A8E1-55850C39ED08.jpeg

Anonymkode: d1903...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du fikk mens 30. og 24.? Prøv El test fra siste dag i mens... mulig du har El tidlig. 

Oppdaget selv at jeg hadde på da 8,og fikk to barn på første forsøk etter at jeg oppdaget det. 

Anonymkode: b30a1...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du fikk mens 30. og 24.? Prøv El test fra siste dag i mens... mulig du har El tidlig. 

Oppdaget selv at jeg hadde på da 8,og fikk to barn på første forsøk etter at jeg oppdaget det. 

Anonymkode: b30a1...f22

Ja, 30. er riktig, men 24. Blødde jeg bare litt og det ga seg veldig fort, så vet ikke om det er IKM som skulle være den 27. Egentlig. 

Skjønte ikke helt hva du mente med det siste? At du hadde på 8? Tenker du at jeg får EL før mensen er over?

Anonymkode: d1903...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, 30. er riktig, men 24. Blødde jeg bare litt og det ga seg veldig fort, så vet ikke om det er IKM som skulle være den 27. Egentlig. 

Skjønte ikke helt hva du mente med det siste? At du hadde på 8? Tenker du at jeg får EL før mensen er over?

Anonymkode: d1903...fee

Dag 8, g kom ikke med. Korte sykluser tyder ofte på tidlig El. Man får nemlig mens 14dager etter El, og om syklusen er 3 uker så er El tidligere en 14 dager etter første dag i mens. 

Så etterpå at det var du som også skrev tråden om lavt blodtrykk. Det i kombinasjon kan jo bare være litt hormonell ubalanse pga stress, årstid eller lign. Mitt bt er forøvrig mellom 90 og 120 systolisk, med variabler fra dag til dag - helt normalt. (måler det også på jobb, hvis jeg lurer, og ikke med "hjemmemåler") 

Anonymkode: b30a1...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis det stemmer så stemmer det bra med 14 dager etter EL. Så da hadde jeg EL 12 dager etter første dag mens. Altså er jeg mest sannsynlig ikke gravid og det hadde vel vist seg nå på test uansett? Har ikke stresset mer enn vanlig heller, vært på jobb som alltid og følt meg skillene i dårlig form uten å ha vært syk heller.. men men..

Får gjøre et nytt forsøk under neste EL :) 

Anonymkode: d1903...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2019 den 23.17, Anonym bruker skrev:

Synes jeg blør så uregelmessig og prøver å bli gravid :( 

C3E7258D-AB31-403F-A8E1-55850C39ED08.jpeg

Anonymkode: d1903...fee

Temper du og bruker du El tester ? Da får du meir kontroll.

Anonymkode: 85b09...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.3.2019 den 21.11, Anonym bruker skrev:

Temper du og bruker du El tester ? Da får du meir kontroll.

Anonymkode: 85b09...b1e

Ja gjør det. Fikk positiv EL test i dag, men skjønner ikke helt forskjell på positiv og peak? Tempen gikk ned i går og bare litt opp igjen i dag.. 

Anonymkode: d1903...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2019 den 23.29, Anonym bruker skrev:

Du fikk mens 30. og 24.? Prøv El test fra siste dag i mens... mulig du har El tidlig. 

Oppdaget selv at jeg hadde på da 8,og fikk to barn på første forsøk etter at jeg oppdaget det. 

Anonymkode: b30a1...f22

Jeg fikk positiv EL test i dag, altså CD 14. Men om det stemmer vet jeg jo ikke. Stripsen ga positiv utfall i hvertfall. Test linja og kontroll linja var like sterk.

Anonymkode: d1903...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...