Gå til innhold

Hvis du kunne velge ang oppbevaring/klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker du garderobeskap i alle rom eller et stort rom til mange garderobeskap? Siste alternativ blir altså sånn at alle rom blir uten garderobeskap. 

Anonymkode: bfc33...f0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da barna var yngre ønsket jeg meg alt på et rom, like ved vaskerommet. Nå når de er i skolealder er jeg glad for at vi ikke gikk for den løsningen. De legger selv til vask skittentøyet sitt på vaskerommet, og henter det rene tøyet sitt der selv, bretter, henger og legger på plass og holder orden i egne garderober. Hadde vi hatt et felles tøy-rom hadde vi aldri kommet dit, og sjansen for at jeg ble stående med alt er stor.

Undertøy og sokker har vi hver vår plass til på badet, resten av klærne har vi på rommene våre. Garderobene er laget slik at det meste henger på kleshengere og på oppheng for bukser. Det eneste vi bretter og legger i skuff er treningstøy, ulltøy og undertøy. 

Anonymkode: 3302b...4bc

Skrevet

Jeg skulle inderlig gjerne hatt en klesbod! Men den ville vært i tillegg til garderobeskap på soverom. I en klesbod ville sesongklær og -sko hatt plass, soveposer, sekker, bager og kofferter. Bunader, dresser skulle også hengt der. 

Anonymkode: 557ae...3bc

Skrevet

Jeg tror det kan virke mot sin hensikt med et slikt rom, slik 4bc skriver. Og så tenker jeg at det åpner for stadig konflikter når flere skal i klesrommet samtidig, kanskje når alle skal ut på en gang. Noen vil kanskje prøve flere klær før de bestemmer seg, men vil helst ikke gjøre det når andre ser på osv.

Jeg ville gått for skap i alle soverom og så en klesbod i tillegg til sesongklær og andre garderobeting som blir sjeldnere brukt.

Anonymkode: e3303...085

Skrevet

Med barn halveis på barneskolen kastet vi akkurat ut garderobeskapene på rommene og bygget garderoberom. Beste vi har gjort noen sinne. Å rydde klesvasken tar brøkdel av tiden, alt er mer oversiktelig og det er mindre rot og mas generelt.

Anonymkode: 2cbbd...3ca

Skrevet

Greit med skap på hvert rom. Så kan alle finde sine ting og kle seg på sitt eget rom sideløpende uten venting og konflikter. Mye mer effektivt slik. I tillegg får hver person tydelig ansvar for sitt eget og det regner jeg som en stor fordel.

Anonymkode: bf748...3a9

Skrevet

Jeg er kjempeglad for at vi fikk laget stort vaskerom med klesskap til alle i familien da vi bygde hus. Barna klarer fint å ta ansvar selv etter hvert, og det blir mindre støv og rot på rommene. 

Anonymkode: f3c39...cb7

Skrevet

Med to tenåringer er jeg veldig glad for at de har klærne sine på eget rom. Det hadde blitt kaos om de skulle frem og tilbake på klesrommet for å prøve antrekk 4 ganger hver morgen.

Anonymkode: a5da8...886

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er kjempeglad for at vi fikk laget stort vaskerom med klesskap til alle i familien da vi bygde hus. Barna klarer fint å ta ansvar selv etter hvert, og det blir mindre støv og rot på rommene. 

Anonymkode: f3c39...cb7

Dette ville eg gjort! Og hatt rommet rett ved sidan av badet. Gjerne med dør direkte frå baderommet. Det er gjerne her ein byter kle. (iallefall vi)

Anonymkode: 41f26...038

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette ville eg gjort! Og hatt rommet rett ved sidan av badet. Gjerne med dør direkte frå baderommet. Det er gjerne her ein byter kle. (iallefall vi)

Anonymkode: 41f26...038

Vi har bare ett bad. Om alle skulle kle seg her ville det bli mye kø og venting og konflikter og vi måtte mye før opp. Ikke aktuelt!

Anonymkode: bf748...3a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...