Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 Noen som har vært der? Vi har bestilt ferie dit i sommer. 2 voksne og 2 barn (5 og 7). Rom med "swim out" i select delen på andre siden av gaten. Jeg fikk høre av en perifer bekjent, at denne delen av hotellet kunne være plaget med støy fra kveldsunderholdningen på nabohotellet Aegean Blue. Er det noen som har feriert på Aegean Park, og kan si noe om støyforholdene der? Jeg synes i utgangspunktet at select delen så veldig innbydende ut, og med gode solforhold, men hvis rommene der er belastet med mere støy en resten av hotellet, så vil jeg kanskje prøve å få byttet til feks. et av favorite family rommene med bassengutgang. Anonymkode: e8041...fc0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 Ville ikke hatt rom over veien 😅 der var mye støy hørte vi flere som klagde på. Vi bodde i hoveddelen og koste oss bra der Anonymkode: e3a5f...9b8
Lus Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 Åh, tusen takk for svar. Har akkurat bestilt, og har 5 dagers åpent kjøp/mulighet til å endre. Hva tror du om favorite pool family rommene i hoveddelen? Ser jo at et par stykker ligger ganske nære gaten og sånn sett nabohotellet, mens resten virker jo ok med tanke på støy. Jeg hørte at premium seaside delen skulle være stille og rolig, men de er jo ganske dyre da. I hvertfall med bassengutgang. Hørtes også ut til at noen av rommene der hadde litt dårlige solforhold??
Kaffekjerring Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 Vi har bodd på Aegean Blue og skal dit i år igjen. De spiller bra med lyd hver kveld, men som jeg husker det så gir de seg litt før midnatt. Men som nevnt over vil jeg tro det demper om du bor i hovedbygningen😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå