Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 Blir man da dopingtestet dette 1,5 året før man får delta igjen? Evt hvor ofte? Anonymkode: 01287...84b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 Som privatperson blir man ikke dopingtestet. Det er jo ikke sånn at dopingjegerne banker på døra til deg og meg. Men er du med i organisert idrett underlagt dopingbestemmelsene eller feks trener på et treningssenter hvis de har opplyst at de kan ta dopingtestet - ja da kan både du og jeg og alle andre bli testet. Anonymkode: 5f195...51e
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som privatperson blir man ikke dopingtestet. Det er jo ikke sånn at dopingjegerne banker på døra til deg og meg. Men er du med i organisert idrett underlagt dopingbestemmelsene eller feks trener på et treningssenter hvis de har opplyst at de kan ta dopingtestet - ja da kan både du og jeg og alle andre bli testet. Anonymkode: 5f195...51e Det var jo ikke svar på HI sitt spørsmål i det hele tatt 🤪🤪🤪 Anonymkode: 9674d...3bf
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var jo ikke svar på HI sitt spørsmål i det hele tatt 🤪🤪🤪 Anonymkode: 9674d...3bf Ehhhhh...Jo! Så lenge man okke er med i organisert konkurranseidrett underlagt dopingbestemmelsene eller benytter frks et treningssenter hvor de dopingtester så blir man ikke testet. Dopingjegerne kommer ikke hjem til privatpersoner. Anonymkode: 5f195...51e
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #5 Skrevet 2. mars 2019 Og for å være enda mer konkret da; man er utestengt fra konkurranser og organisert trening. Det er ingen som står i buskene med urinprøveglasset for å teste en som er ute på joggetur. Og om en utøver er utestengt i 1,5 år så er det jo ingen som vet om utøveren noen gang kommer tilbake til konkurranser når karantenetiden er ute. Anonymkode: 5f195...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå