Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 Dette er nevøen min vi snakker om.. min søster sier hun skal låne SFO på barneskolen, der har hun feiret også bursdagene til de andre barna som er yngre. Hun har planer om p invitere hele klassen til gutten, servere pølser, brus og kake. På SFO kan man ikke være der mer enn til kl 2200. Prøver å fortelle henne at han blir 15 år og ikke 8.. har dere noen forslag? Anonymkode: afd86...b2f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 Jeg ville spurt 15 åringen om hans mening. Min tenåringsgutt ønsket ikke å feire bursdag når han ble 15, tror det var året før han ønsket å invitere bare de nærmeste kameratene på pizza og filmkveld. Fortell søstra di at hun bare dummer han ut hvis hun arrangerer dette uten at han selv er med på det. Jeg har såpass god dialog med barna når det gjelder bursdager at de har vært med å bestemme å planlegge fra de var 7-8 år. Anonymkode: 63ecd...f39
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 Klassefest på i sfolokalene, med pølser, kaker, dansing, spill osv kan være helt topp. Festen trenger ikke være lengre enn til 22.00. Nå er ikke datteren min mer enn 14, men de liker i hvertfall slike fester. Anonymkode: 03d37...60d
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 Har selv en sønn på 15 og han ville ikke feire bursdagen sin med venner, vi hadde bare familieselskap. Regner med ønsket om fest kommer etterhvert, eldste barnet som er 18 har hatt fest siste to årene. Fest med pølser og kake kan være koselig det altså, men da må han jo ønske det selv. Det er opp til 15-åringen om han vil ha en slik fest eller ikke. Anonymkode: b51bd...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå