Gå til innhold

Huff.. jeg bare ser at jeg forfaller 😩

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada.. det er viktigere ting å bekymre seg om her i livet.. men dog..

41 år, og føler meg uopplagt, dradd i ansiktet og med poser under øynene. Smilet, som jeg alltid har fått skryt av, er heller ikke like blendende lenger..

Jeg forsøker å spise sunt, men har kommet ut av treningsrutinen og drikker nok for lite vann..

For tre år siden var det akkurat som om jeg blomstret opp etter å ha vært sliten småbarnsmor. Jeg møtte en gammel bekjent som SÅ meg. Vi var begge i forhold, så jeg brøt kontakten etterhvert. Men det var akkurat som om hans blikk og ord gjorde at jeg fikk en helt ny glød..

Nå føler jeg at det var et siste bluss før hele fasaden kollapset helt.. men innsiden er vel det viktigste.. 

Andre som føler at en fase i livet er over, og en ny begynner? 

Anonymkode: 24942...9d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres bare deprimert ut.

Anonymkode: 4590f...66f

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det for et ufint svar? 

Skjønner hva du mener. Jeg er 41 år selv, og føler at utseendet ikke er som det en gang var 😢Ser mer sliten ut, huden er ikke så stram og fin, flere rynker fra nese til munn, og sinnarynken er blitt fremtredende 😟😱Prøver å se litt forbi det. Prøv å let etter glimtet i øynene når du ser deg selv i speilet. Fokuser på noe som er fint; og si til deg selv at du er vakker 😉Smil flørtende til menn på jobben, vær blid og prøv å trene litt, selv om du ikke føler resultatet blir det samme som det en gang var. Du må prøve å godta at sånn er det å bli litt eldre, dvs over 40. Bruk litt ekstra tid og penger på hår og klær, ha alltid en vannflaske i nærheten. Det er iallfall mine tips 😉😘 Ikke vent på signaler utenfra at du er fin nok, det må du bare finne ut av selv. Lykke til 🌸

PS: 41 år er ingen alder. Du er ikke gammel før bikket godt over 50 😉😄

Anonymkode: fbc9e...ef5

Skrevet

Jeg har det egentlig bra. Har liksom godtatt at jeg er i en annen fase av livet nå, hvor det fysiske fokuset må bort. Og hvor jeg må finne andre kilder til spenning i hverdagen enn flørting og det å føle seg sett.. 

Koser meg med en god bok, er takknemlig for å ha et hjem og en familie, og trives med ro rundt meg.. 

Det er bare en prosess for å venne seg til det..

HI

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det for et ufint svar? 

Skjønner hva du mener. Jeg er 41 år selv, og føler at utseendet ikke er som det en gang var 😢Ser mer sliten ut, huden er ikke så stram og fin, flere rynker fra nese til munn, og sinnarynken er blitt fremtredende 😟😱Prøver å se litt forbi det. Prøv å let etter glimtet i øynene når du ser deg selv i speilet. Fokuser på noe som er fint; og si til deg selv at du er vakker 😉Smil flørtende til menn på jobben, vær blid og prøv å trene litt, selv om du ikke føler resultatet blir det samme som det en gang var. Du må prøve å godta at sånn er det å bli litt eldre, dvs over 40. Bruk litt ekstra tid og penger på hår og klær, ha alltid en vannflaske i nærheten. Det er iallfall mine tips 😉😘 Ikke vent på signaler utenfra at du er fin nok, det må du bare finne ut av selv. Lykke til 🌸

PS: 41 år er ingen alder. Du er ikke gammel før bikket godt over 50 😉😄

Anonymkode: fbc9e...ef5

❤️❤️❤️

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...