Gå til innhold

Inspirert av tråden om kollegaen som skylder penger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står i en liknende situasjon, bare at den har ikke gått så langt. Jeg jobber periodevis i en barnehage. Der jobber det periodevis en annen dame også. Da vi skulle avslutte vårt opphold på en avdeling før vi skulle videre på en annen kom temaet med avskjedsgave opp. Jeg hadde sett for meg en liten ting som konfekteske e.l. Hun jeg jobber med mente vi burde dra på litt og kjøpe noe av faglig interesse. Hun spurte om jeg kunne ta ansvar og jeg kjøpte et spill og en bok hun mente var bra. Det ble 800.- tilsammen. Hun skulle kjøpe noe godt å ta med ved siden av. Neste dag kom hun litt forsinket og hadde ikke med noen ting, hun beklaget at det ble altfor travelt. Jeg derimot hadde kjøpt det jeg skulle og ba henne vippse halve beløpet. So far so good, nå har det gått to uker og jeg har ikke fått pengene. Vi ses ikke før om ca en mnd pga at vi jobber andre steder i mellomtiden. Jeg sendte henne melding for noen dager siden og hun lovte å betale, men fortsatt ingen penger her.. 

Anonymkode: cbd80...fb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsett å purre med jevne mellomrom. Betaler hun ikke, drar du hjem til henne og krever penger ansikt til ansikt.

Anonymkode: 2a30f...03b

Skrevet

Send hun forespørsel i vipps,da er det bare ett tastetrykk så er det betalt.

Anonymkode: f2e22...667

Skrevet

Send melding på Vipps den 13. Då har ho fått lønn og har ingen grunn til å ikkje betale. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...