Anonym bruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Er bedt i babyshower, aldri vært i det før, synes det er teit,men drar selvfølgelig. Gir man det man ville gitt i barselgave? Og blir det i tillegg til barselgave? Takker for tips😊 Anonymkode: ee939...bbd
Valkyriemamma Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 Du kan gi barselgåve. Men viss de har eit forhold der det passer seg bedre å gi sjølve barselgåva etter fødsel, ville eg kjøpt noko enkelt, t.d. ein bleiepakke 😊
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 I min omgangskrets blir d da ikke noe barselgave når d har vært babyshower. Dersom jeg kjøper noe når babyen har kommet, så er det en liten ting til søsken (nesten viktigere spør du meg;)) Babyshower gaver: -klær/ull men ikke bare i nyfødt str. -baby håndklær -White noise bamse - spleise på vippestol, eller andre litt større ting -Baby bok/babymat oppskriftsbok -Ammetøy til mor - Rompekremer, nesesuger eller andre apotekvarer. -Gavekort på babyshop ect. -babyleker Pris blir alt ettersom hvor nær man er. Anonymkode: b9f3a...3a4
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 Tusen takk for svar dere. Da får jeg se hva det blir til. Hi Anonymkode: ee939...bbd
Fru Banderas Skrevet 2. mars 2019 #5 Skrevet 2. mars 2019 Så kleint, jeg hadde nok ikke dratt, men gitt en fin barselgave i stedet.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #6 Skrevet 2. mars 2019 4 minutter siden, Fru Banderas skrev: Så kleint, jeg hadde nok ikke dratt, men gitt en fin barselgave i stedet. Var det svar på hi sitt spørsmål? Det er ikke sikkert det er så mange bryr seg om hva du mener om alt. Hi: jeg hadde kjøpt det jeg ellers hadde kjøpt i barselgave, den vordende mor forventer helt sikkert ikke dobbelt opp. Ev bake en kake til første barselbesøk om du har lyst til å ha med noe. Anonymkode: 1d8b4...842
Fru Banderas Skrevet 2. mars 2019 #7 Skrevet 2. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var det svar på hi sitt spørsmål? Det er ikke sikkert det er så mange bryr seg om hva du mener om alt. Hi: jeg hadde kjøpt det jeg ellers hadde kjøpt i barselgave, den vordende mor forventer helt sikkert ikke dobbelt opp. Ev bake en kake til første barselbesøk om du har lyst til å ha med noe. Anonymkode: 1d8b4...842 Du brydde deg 😘
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #8 Skrevet 2. mars 2019 Synes selv der er litt teit sånn babyshower greier, har ikke hatt det selv når jeg har fått mine 3, og det er helt greit..hehe.. Da blir det en gave som jeg ville kjøpt til vanlig. Hi Anonymkode: ee939...bbd
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #9 Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, Fru Banderas skrev: Du brydde deg 😘 Nei. Jeg bryr meg ikke om hva du mener. Jeg irriterer meg over at du stadig skal fortelle oss hva du mener selv om hi ikke spør om det. 😘😘 du er ikke så interessant 😘 Anonymkode: 1d8b4...842
Fru Banderas Skrevet 2. mars 2019 #10 Skrevet 2. mars 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Jeg bryr meg ikke om hva du mener. Jeg irriterer meg over at du stadig skal fortelle oss hva du mener selv om hi ikke spør om det. 😘😘 du er ikke så interessant 😘 Anonymkode: 1d8b4...842 Hadde jeg hatt en blogg, ville du vært en av de faste følgerne som irriterer seg, men samtidig er avhengig. Det er koselig, da ❤️
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #11 Skrevet 2. mars 2019 2 minutter siden, Fru Banderas skrev: Hadde jeg hatt en blogg, ville du vært en av de faste følgerne som irriterer seg, men samtidig er avhengig. Det er koselig, da ❤️ Ja, tro gjerne det du 😘 Anonymkode: 1d8b4...842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå