Anonym bruker Skrevet 1. mars 2019 #1 Skrevet 1. mars 2019 Har det siste året hatt smerter som stråler ned i den ene foten. Har vert til MR og bildene viser ikke noe galt. Har i en periode jobbet redusert og deretter vert helt sm etter råd fra kiropraktor. Smerten ble bedre, men er absolutt ikke borte. Føler meg ganske låst i bekkenet, så prøver å gjøre øvelser som jeg strekker/tøyer det området. Går turer i ulendt terreng og gjør styrke øvelser som jeg har fått fra kiropraktor og fysio. Noen som har gode råd? Føles nesten som det er en muskel som står i "spenn". Forferdelig slitsom å gå slik. Vurderer å prøve naprapat, da jeg vet om flere som har hatt god hjelp der. Anonymkode: cd02d...12c
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2019 #2 Skrevet 1. mars 2019 Hør med naprapaten om denne også tar nålebehandling av muskulære triggerpunkt. Det har ofte suveren effekt. Anonymkode: 90858...959
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2019 #3 Skrevet 1. mars 2019 Jeg knuser musklene i korsryggen, rumpa, og på siden av låret med kraftig massasje brett. Hovner opp dagen etterpå, og klarer nesten ikke sitte på flere dager, men jeg er smerte fri i en periode før jeg må gjøre det igjen, Dette er eneste som hjelper meg 😏 Anonymkode: 338b5...785
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå