Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vårsolen lyser opp alt - og det er utrolig støvete hos meg!

Vanligvis støvsuger jeg et par ganger i uken, men nå vet jeg ikke mine arme råd... Det glitrer i luften og føles veldig støvete her. Tips og råd Please! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du gulvtepper? De er den største synderen synes jeg. Ble mye mindre støv på stua da jeg kastet ut et stort gulvteppe. 

Anonymkode: afe9e...e68

Skrevet

Vet du, jeg lurer på om det rett og slett har vært mer støv enn vanlig i det siste? Er det mulig, egentlig?

Her er det også mye nå, mer enn til vanlig. Har lurt på om det er pleddene i sofaen (har ingen gulvtepper), men de hadde jeg før det ble sånn også, har også tenkte på om oppvarmingen av leiligheten kan være synderen, med ved osv.

Uansett er det skikkelig irriterende, for maks et døgn etter støvtørking/vasking er det like ille igjen. Helt håpløst!

Anonymkode: a9f73...50d

Skrevet

Tips: Lat som du ikke ser det! Funker for meg. :)

Anonymkode: 71754...a1c

Skrevet

Tok ned persiennene så jeg ikke ser det så godt. 😂

Anonymkode: ca58b...a07

Skrevet

Vent til i kveld ! Da føles det bedre ! Men ja skjønner hva du mener . Blir sprø. Vasker og tørker hele tiden. Men aldri strøkent 😓 skjønner ikke hvordan folk kan ha det så fint hele tiden 

Anonymkode: d3b93...072

Skrevet

Slik er det med våren. Med solen så kommer støvet, eller støvet har vært der, men det kommer tilsyne. 

Vaske, riste, vaske, støvsuge og litt til så blir det bedre. Mens jeg vasker pleier jeg å la støvsugeren stå på, slik at mye av det som virvles rundt i rommet blir sugd inn. Flytter litt rundt på den, høyt og lavt. Om det hjelper aner jeg egentlig ikke, men det føles ut som det hjelper litt hverrtfall. 

Anonymkode: e21fb...ab1

Skrevet

Jeg trakk for gardinene...

Anonymkode: 4b141...deb

Skrevet

Jeg støvsuget 3‼️‼️ ganger i går !! Blir sprø 😂😂 hjelper ikke på at jeg har 3 katter heller 🙈🙈

Anonymkode: b5355...395

Skrevet

Har mye mindre i år enn i fjor merker jeg. Pusset opp i vinter. Kvittet meg med masse små dill. Har bare store rene flater som er lette å holde rene nå. Ingen tepper.

Anonymkode: 1c87b...a03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...