Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Sønnen min skal i bursdag til fetteren sin på søndag,bør jeg sende med gave da? Er min helg men han skal selvfølgelig få gå i bursdagen likevel. Far kjøper alltid gave som det står fra onkel xxx og navnet på sønnen vår. Før var jeg var med på alle samvær å da ble det naturlig at jeg også var med i bursdagene. Da kjøpte jeg egen gave fra oss. Etter jeg sluttet å være med på samvær har det vært flere bursdager småen ikke har med seg gave fordi faren kommer i siste liten å forteller om bursdagen å da har jeg ikke hatt sjans til å kjøpe noe. Men nå vet jeg jo om det i flere dager før. Så bør jeg kjøpe gave eller ikke? Anonymkode: c3516...e52
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #2 Skrevet 28. februar 2019 Skal han dit sammen med far, eller er det type barneselskap? Om han skal dit med far trenger du ikke sende med gave. Om han skal dit alene og far ikke ordner gave, ville jeg gjort det. Du må ikke, men jeg vil si du bør hvis alternativet er at han kommer helt uten noe. Anonymkode: a89bb...0ce
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 Dette bør du snakke med far om tenker jeg. Anonymkode: b3904...67a
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #4 Skrevet 28. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Skal han dit sammen med far, eller er det type barneselskap? Om han skal dit med far trenger du ikke sende med gave. Om han skal dit alene og far ikke ordner gave, ville jeg gjort det. Du må ikke, men jeg vil si du bør hvis alternativet er at han kommer helt uten noe. Anonymkode: a89bb...0ce Han skal der med faren.Det er ikke barnebursdag men familiebursdagsbesøk med tanter,onkler og besteforeldre. Anonymkode: c3516...e52
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han skal der med faren.Det er ikke barnebursdag men familiebursdagsbesøk med tanter,onkler og besteforeldre. Anonymkode: c3516...e52 Da holder det vel at far har med gave fra seg og sønnen? Anonymkode: a89bb...0ce
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Da holder det vel at far har med gave fra seg og sønnen? Anonymkode: a89bb...0ce Håper det ettersom jeg ikke har så god råd nå Altså til vanlig er det veldig koselig å kjøpe gaver til de men har ikke så god råd denne måneden. Har eventuelt ett spill jeg kan pakke inn men det er fra 2 år å han blir bare 1 år. Anonymkode: c3516...e52
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #7 Skrevet 28. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette bør du snakke med far om tenker jeg. Anonymkode: b3904...67a Vi er ikke helt på samme planet. Han hadde vel foreslått en gave til 600 kr,for han skjønner ikke at alle ikke har like god råd som han. Anonymkode: c3516...e52
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #8 Skrevet 28. februar 2019 Er dette eventuelt en grei gave? Han er selvsagt litt liten til den enda men står fra 1-4 år. Har ett nytt forseglet sånt spill liggende å lurte på å gi det. Anonymkode: c3516...e52
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #9 Skrevet 28. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Håper det ettersom jeg ikke har så god råd nå Altså til vanlig er det veldig koselig å kjøpe gaver til de men har ikke så god råd denne måneden. Har eventuelt ett spill jeg kan pakke inn men det er fra 2 år å han blir bare 1 år. Anonymkode: c3516...e52 Jeg hadde gitt det spillet jeg 😊 Anonymkode: b6f20...84d
Valkyriemamma Skrevet 28. februar 2019 #10 Skrevet 28. februar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er dette eventuelt en grei gave? Han er selvsagt litt liten til den enda men står fra 1-4 år. Har ett nytt forseglet sånt spill liggende å lurte på å gi det. Anonymkode: c3516...e52 Flott gåve. Jenta mi fekk det til jul då ho var 6 mnd. Det står i hylla med alle andre leiker ho ikkje kan bruke ennå! 😊
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #11 Skrevet 28. februar 2019 Husker at sønnen min likte det spillet godt når han ble litt større hvertfall Anonymkode: c3516...e52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå