Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Er hun ekshibisjonist? Hun har jo ikke akkurat modellkropp Anonymkode: c30bc...223
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #2 Skrevet 28. februar 2019 Jaha? Finnes XL-modeller også vet du. Og hva mener du, ekshibisjonisme har ingenting med vektklasse å gjøre. Slanke kan også være ekshibisjonister.. Anonymkode: ba706...6a2
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 Modellkropper har ikke kløft 😉 Anonymkode: 758c1...b48
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #4 Skrevet 28. februar 2019 Visste ikke hvem dette var så googlet henne. Vil da si at hun har ekstremt få bilder med kløft på! Flott dame med mange fine kjoler. Jeg går med mye med utringet tøy enn som så... Mer formfulle damer kan gjerne balansere kroppen ved å vise kløft. If you have it- flaunt it. Syltynne damer har som regel ikke pupper (annet enn silikon) så de har ingen kløft på den måten. Du høres sjalu ut hi. Enten det eller så er du en grå mus som misunner andre. Anonymkode: b9337...2fc
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 Hun viser da ikke mye kløft? Hvor gjør hun det? Det er jo ofte penere med v-hals enn turleneck når man er litt "frodig" da. Anonymkode: b1d7f...bbe
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 Det er på insta-story det går i kløft, kløft, kløft. Jeg åpner ikke fra henne offentlig for å si det sånn😳 Anonymkode: d7456...fcc
Admin Skrevet 28. februar 2019 #7 Skrevet 28. februar 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Ann Christin, admin
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 1. mars 2019 #8 Skrevet 1. mars 2019 Hun er en flott dame med en herlig selvtillit! Det liker jeg 🙂 Har fulgt bloggen hennes litt, og eneste jeg har reagert på, er at hun alltid har kjørt på med at man kan være stor og flott, uansett. Hun har hatt en innstilling om at vekt og kropp ikke betyr noe. Så går hun hen og tar en slankeoperasjon. Det var litt dobbeltmoralsk synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2019 #9 Skrevet 1. mars 2019 11 minutter siden, Heihånåerdetjuligjen skrev: Hun er en flott dame med en herlig selvtillit! Det liker jeg 🙂 Har fulgt bloggen hennes litt, og eneste jeg har reagert på, er at hun alltid har kjørt på med at man kan være stor og flott, uansett. Hun har hatt en innstilling om at vekt og kropp ikke betyr noe. Så går hun hen og tar en slankeoperasjon. Det var litt dobbeltmoralsk synes jeg. Da kan man jo stille spørsmål ved alt annet hun skriver også. Hvis hun skriver om noe annet enn fedme, da. Anonymkode: ba706...6a2
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 1. mars 2019 #10 Skrevet 1. mars 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da kan man jo stille spørsmål ved alt annet hun skriver også. Hvis hun skriver om noe annet enn fedme, da. Anonymkode: ba706...6a2 Hva mener du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå