Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #1 Skrevet 28. februar 2019 Hva er din hobby? Jeg kjeder meg sånn... Mye i livet mitt er kjempedeilig og fint, men kjenner jeg mangler litt gnist. Jeg har to perfekte barn og et tredje på vei, jobber med masteroppgaven min og akkurat nå pusser vi opp. Det føles som alt bare er jobb og slit akkurat nå og jeg klarer ikke glede meg til noe. Savner følelsen av å gjøre noe for meg selv. Denne masteren burde jo være det, men den har blitt en byrde. Jeg liker å bake, men føler jeg aldri har tid, eller at det er noen vits. Dessuten står huset på hodet. Jeg liker dyr, men har ikke tid til å fly i en stall nå... Noen tips? Eller bare noen som har kjent litt på denne følelsen av kjedsomhet og poengløshet eller hva jeg skal kalle det? Anonymkode: e6691...a67
litekreativtbrukernavn Skrevet 28. februar 2019 #2 Skrevet 28. februar 2019 ... Du lager jo menneske da, det burde jage litt av poengløshet-følelsen 😉 Fra spøk til alvor. Jeg maler bilder, og lager ting. Er en kreativ sjel, og må stadig få utløp for denne. Klart det blir litt mindre når barna er små, og er jo selv i full jobb. Men har med meg tegneblokka over alt, og tegner på bussen, på venterom, tar meg en tur osv. Liker å kombinere hobbyen med at jeg tar med ungene på museum, og får inspirasjon mens de får en utflukt. Eller loppemarkeder hvor jeg kan finne ting og bygge om.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #3 Skrevet 28. februar 2019 Poengløst er kanskje feil ord, for det føler jeg jo ikke. Men det er ikke på langt nær ikke like spennende som forrige gang. Jeg vet hva som kommer, og fordi jeg gikk på en aldri så liten smell sist, så er jeg mer realistisk innstilt denne gangen. Ikke så mye rosa skyer! Jeg er ikke så kunstnerisk av meg, men jeg liker jo tanken på en hobby jeg kan ta med meg inn i andre sammenhenger i livet! Anonymkode: e6691...a67
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #4 Skrevet 28. februar 2019 Jeg har ingen spesielle hobbyer, men jeg liker å trene på fritiden min. Anonymkode: 73ec5...c3f
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #5 Skrevet 28. februar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ingen spesielle hobbyer, men jeg liker å trene på fritiden min. Anonymkode: 73ec5...c3f Noe jeg hadde hatt godt av! Men treningsstudio finner jeg dørgende kjedelig, så selv om det hadde vært bra å trene mer (prøver jo å bevege meg litt), så gir det meg fint lite av akkurat det jeg søker nå. Måtte kanskje ha vært å trene på noe spesielt. Bli god i noe, sånn helt plutselig. Anonymkode: e6691...a67
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #6 Skrevet 28. februar 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Poengløst er kanskje feil ord, for det føler jeg jo ikke. Men det er ikke på langt nær ikke like spennende som forrige gang. Jeg vet hva som kommer, og fordi jeg gikk på en aldri så liten smell sist, så er jeg mer realistisk innstilt denne gangen. Ikke så mye rosa skyer! Jeg er ikke så kunstnerisk av meg, men jeg liker jo tanken på en hobby jeg kan ta med meg inn i andre sammenhenger i livet! Anonymkode: e6691...a67 Syng i et kor! Du trenger ikke være flink på forhånd. Du blir flinkere mens dere øver. Og der er MASSE derfra du kan ta med inn på andre områder i livet. Anonymkode: 7f4e5...ecd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #7 Skrevet 28. februar 2019 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noe jeg hadde hatt godt av! Men treningsstudio finner jeg dørgende kjedelig, så selv om det hadde vært bra å trene mer (prøver jo å bevege meg litt), så gir det meg fint lite av akkurat det jeg søker nå. Måtte kanskje ha vært å trene på noe spesielt. Bli god i noe, sånn helt plutselig. Anonymkode: e6691...a67 Du vil bli god til å synge, om enn ikke «plutselig», og babyen vil høre alt du synger og få glede av musikk. Den nyfødte vil kunne bli med på øvelsene i barnevognen og vil lære å finne roen gjennom sang, fordi den gjenkjenner det fra fosterstadiet. Og du vil oppbygge et kjemperepertoar av mulige vuggeviser! Anonymkode: 7f4e5...ecd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #8 Skrevet 28. februar 2019 Hmmm, ja kanskje det hadde vært noe! Anonymkode: e6691...a67
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #9 Skrevet 28. februar 2019 Viktig å ha noe "for seg selv" ja. Jeg er glad i å trene, løper fem ganger i uken. Det er min husmorpause og jeg elsker det. Dette er dog noe som har blitt enklere å få til nå som ungene har blitt større, siden jeg ikke behøver å tenke over at noen er hjemme med til en hver tid. I tillegg har vi kjøpt oss tredemølle som vi har hjemme, så da blir det jo enda enklere. Jeg løper, lar tankene flyte mens jeg hører på musikk, eller følger med på serier på iPaden mens jeg løper inne. Er også glad i å lese bøker, så det er også noe jeg prioriterer å gjøre for meg. Leser på sengen stort sett hver kveld før jeg sovner, eller har meg en halvimes tid i sofakroken før jeg legger meg. Anonymkode: d5e24...a8e
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #10 Skrevet 28. februar 2019 Mine er små ennå (3år, tvillinger) og har en på vei. Hvis jeg tar opp en roman får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke leser en artikkel eller annet master relatert. Elsker egentlig å lese. Løping har jeg lagt fra med for øyeblikket (jeg bare tisser og livmora ramler ned). Kan jo hende jeg savner å løpe. . Anonymkode: e6691...a67
sug lut Skrevet 28. februar 2019 #11 Skrevet 28. februar 2019 (endret) Hage er det perfekte botemiddel. Enten hagen er tre mål tomt eller balkong. Det tar tid, det er stille, det er smalt fokusert, men uendelig i materiale, lesestoff, vurderinger og praktisk gjennomføring, og det er uendelig godt for hodet. Og hage varer hele året, ikke minst. Vinteren til planlegging, stell av stiklinger, lesing og grunning og kløing i hodet og store planer, bestilling av frø og knoller fra inn- og utland. Nå sår jeg frø og driver fram inne, og så ruller det bare på utover. Endret 28. februar 2019 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #12 Skrevet 28. februar 2019 Kunst og litteratur. Nå er minste her snart fire, så da klarer jeg å konsentrere meg om lesing igjen. Frem til nå har hjernen vært potetmos en periode. Det som hjelper meg når jeg er veldig sliten er å spille piano. Da klarer jeg å stenge verden helt ute. Er jeg irritabel eller rastløs hjelper det å gå på kunstutstillinger. Anonymkode: 8393b...d79
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #13 Skrevet 28. februar 2019 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mine er små ennå (3år, tvillinger) og har en på vei. Hvis jeg tar opp en roman får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke leser en artikkel eller annet master relatert. Elsker egentlig å lese. Løping har jeg lagt fra med for øyeblikket (jeg bare tisser og livmora ramler ned). Kan jo hende jeg savner å løpe. . Anonymkode: e6691...a67 Et tips om lekkasje. Jeg hadde det samme etter fødsler. Har du menskopp? Hvis ikke, bestill en på nettet, helst rågummi pga litt sterkere og mer fast i materialet enn silikon. Når den er inne i skjeden, presser den mot urinrøret, så man ikke lekker! Apoteket selger noen tilsvarende ringer som skal hjelpe, men det er dyrt og engangs. Forandra livet mitt da jeg fant ut dette Anonymkode: 9a3ae...e19
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #14 Skrevet 28. februar 2019 Løping er min greie. Da kobler jeg ut verden rundt og er totalt utilgjengelig! Hører musikk og lar beina og km fly. Lykke for min del. Den hyggelige bivirkningen er godt humør, sprettrumpe og fine magemuskler😆 Anonymkode: e0835...64c
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #15 Skrevet 28. februar 2019 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Et tips om lekkasje. Jeg hadde det samme etter fødsler. Har du menskopp? Hvis ikke, bestill en på nettet, helst rågummi pga litt sterkere og mer fast i materialet enn silikon. Når den er inne i skjeden, presser den mot urinrøret, så man ikke lekker! Apoteket selger noen tilsvarende ringer som skal hjelpe, men det er dyrt og engangs. Forandra livet mitt da jeg fant ut dette Anonymkode: 9a3ae...e19 Oi! Er det sant? Anonymkode: 7f4e5...ecd
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #16 Skrevet 28. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Et tips om lekkasje. Jeg hadde det samme etter fødsler. Har du menskopp? Hvis ikke, bestill en på nettet, helst rågummi pga litt sterkere og mer fast i materialet enn silikon. Når den er inne i skjeden, presser den mot urinrøret, så man ikke lekker! Apoteket selger noen tilsvarende ringer som skal hjelpe, men det er dyrt og engangs. Forandra livet mitt da jeg fant ut dette Anonymkode: 9a3ae...e19 Morsomt! Akkurat dette erfarte jeg sist mnd da jeg nylig fikk mensen og influensa samtidig. Var så fornøyd og glad for at jeg ikke lakk når jeg hadde hostekulene fra hel***e. Ikke like fornøyd når mensen naturlig nok ga seg før influensaen, og jeg tok koppen ut igjen. For å teste satte jeg inn menskoppen igjen. Og voila! Potte tett😁 Anonymkode: 8393b...d79
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #17 Skrevet 28. februar 2019 Lese bøker, se dokumentarer, spise mat, slektsforskning, drikke kaffe, sove. Anonymkode: 2d30b...033
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #18 Skrevet 28. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Oi! Er det sant? Anonymkode: 7f4e5...ecd Ja, det er helt utrolig at dette ikke står på forsiden i alle aviser! Kunne hjulpet mange damer til å bli mer fysisk aktive. Selv om jeg kniper som f... lekker jeg fremdeles. Ble vurdert til operasjon, men ikke funnet verdig. Jeg nekter å slutte mitt fysisk aktive liv. Lykke til! Anonymkode: 9a3ae...e19
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2019 #19 Skrevet 28. februar 2019 Jeg spiller i et orkester. Anonymkode: a6e4f...9ea
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2019 #20 Skrevet 1. mars 2019 På 28.2.2019 den 13.52, Anonym bruker skrev: Et tips om lekkasje. Jeg hadde det samme etter fødsler. Har du menskopp? Hvis ikke, bestill en på nettet, helst rågummi pga litt sterkere og mer fast i materialet enn silikon. Når den er inne i skjeden, presser den mot urinrøret, så man ikke lekker! Apoteket selger noen tilsvarende ringer som skal hjelpe, men det er dyrt og engangs. Forandra livet mitt da jeg fant ut dette Anonymkode: 9a3ae...e19 Genialt! Takk Anonymkode: e6691...a67
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2019 #21 Skrevet 1. mars 2019 På 28.2.2019 den 13.00, sug lut skrev: Hage er det perfekte botemiddel. Enten hagen er tre mål tomt eller balkong. Det tar tid, det er stille, det er smalt fokusert, men uendelig i materiale, lesestoff, vurderinger og praktisk gjennomføring, og det er uendelig godt for hodet. Og hage varer hele året, ikke minst. Vinteren til planlegging, stell av stiklinger, lesing og grunning og kløing i hodet og store planer, bestilling av frø og knoller fra inn- og utland. Nå sår jeg frø og driver fram inne, og så ruller det bare på utover. Hagestell elsker jeg. Mister motet når jeg mister kontroll i noen uker og alt enten dør eller ugresset tar over. Hagen er full av leire og mose trives best. Har imidlertid 1 ripsbursk som klarer seg overraskende bra. Men ja. Egentlig er du inne på noe her. Anonymkode: e6691...a67
sug lut Skrevet 1. mars 2019 #22 Skrevet 1. mars 2019 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hagestell elsker jeg. Mister motet når jeg mister kontroll i noen uker og alt enten dør eller ugresset tar over. Hagen er full av leire og mose trives best. Har imidlertid 1 ripsbursk som klarer seg overraskende bra. Men ja. Egentlig er du inne på noe her. Anonymkode: e6691...a67 Det er mye som kan gjøres som lar hagen overleve sommeren, og ugrass må man se på som meditasjonsøvelse!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2019 #23 Skrevet 1. mars 2019 På 28.02.2019 den 11.50, Anonym bruker skrev: Noe jeg hadde hatt godt av! Men treningsstudio finner jeg dørgende kjedelig, så selv om det hadde vært bra å trene mer (prøver jo å bevege meg litt), så gir det meg fint lite av akkurat det jeg søker nå. Måtte kanskje ha vært å trene på noe spesielt. Bli god i noe, sånn helt plutselig. Anonymkode: e6691...a67 Jeg liker heller ikke treningsstudioer, men løper ute når det er fint og går på zumba 🙂 Det er gøy. Du må bare finne noe du synes er ok å trene. Anonymkode: 73ec5...c3f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2019 #24 Skrevet 1. mars 2019 Fikk nettopp 3 for et par måneder siden.. nå kjeder jeg meg plutselig ikke lenger 😂 Nå er det stas å sove 3 timer i strekk eller å rekke å se en episode på Netflix 😜 Anonymkode: e89d9...9ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå